Aviseringar
Rensa alla

Idol juryns sista år


Ämnesstartare

Vilka hoppas du blir dem nya? Någon speciell du hoppas kommer in? Någon du inte hoppas på? Vilka tror du blir dem nya? 

Sådana som Max Martin och RedOne är redan, de kommer aldrig sänka sig så lågt.

En jag verkligen hoppas på är Stress!! Det skulle betyda jävligt mycket för svensk musik i allmänhet till det bättre.


   
Citera

Beatrice Ask, Loket och Sverker Olofson


   
SvaraCitera

christer sjögren, thorsten flinck, caroline af ugglas


   
SvaraCitera

ply: thorsten flinck


   
SvaraCitera

Edwars Blom, ha har inte så mycker med musik att göra men han är ju kung! Kanske han kan vara programledare


   
SvaraCitera

Personen som har hand om dem innan och efter audition får bli Markolio.
Till höger sitter som ovan skrev, Edward Blom. I mitten Bert Karlsson. Och till vänster Leffe G.W. Mycket glad

Det vore en god combo Tumme upp ... Dock så är nog Leffe för smart för att vara med i ett sådan program. No offense Förvirrad


   
SvaraCitera

Hde velat ha typ håkan hellström


   
SvaraCitera

Hade velat ha Håkan hellström typ


   
SvaraCitera

adaq:
Edwars Blom, ha har inte så mycker med musik att göra men han är ju kung! Kanske han kan vara programledare

STÖTTAR!!


   
SvaraCitera

Samir och Viktor, för då kan jag söka till idol och gå vidare bara jag smörar lite (no voice needed)


   
SvaraCitera

Är inte poängen att där ska vara publicerare och producenter som bedömmer? Inte artister...


   
SvaraCitera

Joakim Brodin, Pär Hulkoff ochMikael Poulsner


   
SvaraCitera

Och Loreen !


   
SvaraCitera
torg1

ply: thorsten flinck

tho*sten fli*ck är en vidrig jävla människa. En pundare som gör livet till ett helvete för andra.
Har "berättelser" som medierna säkert skulle ge stoooora summor för att kunna lägga vantarna på.
Han förtjänar inte att vara med på melodifestivalen, idol eller på någon annan TVtid.


   
SvaraCitera

torg1:

tho*sten fli*ck är en vidrig jävla människa. En pundare som gör livet till ett helvete för andra.
Har "berättelser" som medierna säkert skulle ge stoooora summor för att kunna lägga vantarna på.
Han förtjänar inte att vara med på melodifestivalen, idol eller på någon annan TVtid.

"ok"

han är även Tuffaste Snubben i Sverige


   
SvaraCitera