Aviseringar
Rensa alla

Idolfinal


Ämnesstartare

Ikväll! Vem lägger ni er röst på, Minnah eller Jay? Hittar inte vart man skapar poll, verkar ha tagits bort.

De är ju ett kärlekspar nu också [bigsmile] stackars Jays riktiga flickvän ha ha

Haterz kan ju hålla tyst med sina kommentarer om HUR DÅÅÅLGITT IDOL ÄR MULTIKOMMERSIELLT TRAMS DE KAN INTE SJUNGA VEM FAN SER PÅ DET[tired][tired][tired][zzz][zzz], osv. Idol 2010 är över för alltid imorgon så ni kan ju gotta er i det faktumet.

Själv sörjer jag [cry]


   
Citera
Ämnesstartare

blir förvirrad

- Vad ska jag säga, det tar mycket fokus från tävlingen. Men jag och Jay gillar varandra, vi är liksom vänner men vi är inget par. Vi har kommit nära varandra, säger Minnah Karlsson.

http://www.expressen.se/noje/idol/1.2248655/jay-och-minnah-smog-med-kanslorna


   
SvaraCitera

Lounge fact:

stackars Jays riktiga flickvän ha ha

Har han en sån? Vad dumt!

Vet inte vem jag hoppas på. Känns som skitsamma vem som vinner. Hoppas på bra framträdanden i alla fall om det nu blir så att jag ser på det. Men det lutar det åt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

blir förvirrad

Vadårå? [crazy] Okej inget par men en kärleksrelation.. aftonbladet frågade ju jay hur hans riktiga flickvän tagit det.. Men antagligen är det bara någon fling i idolbubblan då de lever samma liv just nu.. får se om det håller ute i verkligheten

Jay verkar messy.. han snackade ju om att han vore död om han inte hade sin flickvän


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

El Guaje:

Har han en sån? Vad dumt!

Jaa.. de har varit gifta också [crazy]

El Guaje:

Vet inte vem jag hoppas på. Känns som skitsamma vem som vinner. Hoppas på bra framträdanden i alla fall om det nu blir så att jag ser på det. Men det lutar det åt.

Jay kommer nog leverera iaf.. så jävla bra


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

Okej inget par men en kärleksrelation.

ja men det var det jag menade!!
sen på aftonbladet igår stod det att de var ett par

Lounge fact:

Men antagligen är det bara någon fling i idolbubblan då de lever samma liv just nu

tänkte också detta.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

ja men det var det jag menade!!
sen på aftonbladet igår stod det att de var ett par

nää gjordere? antagligen bara något förvrängt skit

enhimmelskdrog:

tänkte också detta.

ja.. tycker jay verkar lite oeftertänksam och impulsiv ang att skita i sin fd fru.. men hade väll tagit slut förr eller senare ändå


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Undrar om Jay förlorar en massa röster på det där... [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

nää gjordere? antagligen bara något förvrängt skit

ja, antagligen. kunde inte läsa allt heller för att jag inte har den där plus-grejen. dom försökte väl bara få folk att vilja skaffa det [cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Myksa:

Undrar om Jay förlorar en massa röster på det där... [smile]

Tror jag ej. Han har redan övertag.. typ 1 av 15 röster kommer läggas på minnah istället

http://wwwc.aftonbladet.se/vss/special/storfragan/visa/0,1937,48021,00.html

enhimmelskdrog:

ja, antagligen. kunde inte läsa allt heller för att jag inte har den där plus-grejen. dom försökte väl bara få folk att vilja skaffa det [cool]

ja aftonbladet är ju rätt kända för sina vilseledande rubriker [crazy] flashback brukar posta sådana plus-sidor


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

Tror jag ej. Han har redan övertag.. typ 1 av 15 röster kommer läggas på minnah istället
http://wwwc.aftonbladet.se/vss/special/storfragan/visa/0,1937,48021,00.html


Hahaha! Det där var verkligen svar på tal. [bigsmile]


   
SvaraCitera

Lounge fact:

Jaa.. de har varit gifta också [crazy]

Oj då. Då har han hamnat i en liten jobbig situation kan jag tänka mig. Men som sagt så är det säkert bara media som förstorat upp den här grejen. De är ju rätt bra på att plocka kommentarer ur sitt sammanhang.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Myksa:

Hahaha! Det där var verkligen svar på tal. [bigsmile]

mmm vet allt om sådana här skandaler [cute][wink]

El Guaje:

Oj då. Då har han hamnat i en liten jobbig situation kan jag tänka mig. Men som sagt så är det säkert bara media som förstorat upp den här grejen. De är ju rätt bra på att plocka kommentarer ur sitt sammanhang.

jo det skulle vara lätt att förvränga "vi är mer än bara vänner" om det inte vore för att jay svarar på frågor som "hur tar din flickvän det här?" "inte bra"


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

Idol

[n]


   
SvaraCitera

Lounge fact:

De är ju ett kärlekspar nu också [bigsmile]

Haha, öh, va?

Jay tar hem det med råge.


   
SvaraCitera