Aviseringar
Rensa alla

Idolfinal


Hoppas Jay kommer tvåa.

Har någon vinnare någonsin blivit stor efter Idol? [tard] Det är väl typ bara de andra med talang som kommit någon vart.


   
SvaraCitera

Lounge fact:

jo det skulle vara lätt att förvränga "vi är mer än bara vänner" om det inte vore för att jay svarar på frågor som "hur tar din flickvän det här?" "inte bra"

Ja det där lät väl sådär. Då är det kanske mer komplicerat än att det är media som gör en grej utav det.

Eller så är det just att de gjort en grej utav det som hon inte tar så bra. Men jag är inte så insatt i det där så egentligen vet jag inte vad jag pratar om. [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vem är vem? vart tog båt farbrorn vägen?


   
SvaraCitera

Slumpartad:

Hoppas Jay kommer tvåa.

Inte för att jag sett ett helt avsnitt förresten... men han hade i alla fall talang, och någonting som stack ut.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hoppas dem tar förnuftet till fånga och hoppar av istället


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Slumpartad:

Har någon vinnare någonsin blivit stor efter Idol?

agnes är väl den enda som har vunnit som det har blivit något av. hon är eller var ju iaf stor i usa förra året typ


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Slumpartad:

Hoppas Jay kommer tvåa.

Hoppas jag med så han får ett mer skräddarsytt album, minnah är mer kommersiell.

Slumpartad:

Har någon vinnare någonsin blivit stor efter Idol? [tard] Det är väl typ bara de andra med talang som kommit någon vart.

Ja typ Agnes som fixade listtoppar i usa [rolleyes] men de flesta har spelat på köpcentrum tills tanterna tröttna på dem

22ndWolverine:

vem är vem? vart tog båt farbrorn vägen?

googla. olle åkte ut förra gången, kom trea! om det är han du snackar om

Slumpartad:

men han hade i alla fall talang, och någonting som stack ut.

ja verkligen!

OF 5:

hoppas dem tar förnuftet till fånga och hoppar av istället

haha lär ju inte funka så lätt


   
SvaraCitera

Lounge fact:

Hoppas jag med så han får ett mer skräddarsytt album, minnah är mer kommersiell.

Precis. Tvivlar inte på att han kan få bättre skivkontrakt med den talangen.

Lounge fact:

Ja typ Agnes som fixade listtoppar i usa

enhimmelskdrog:

agnes

Fast tycker ändå inte hon är så jävla speciell [confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Slumpartad:

Precis. Tvivlar inte på att han kan få bättre skivkontrakt med den talangen.

Ja. Men tror han kommer vinna [sad] (skulle vilja om det blev mer individuellt skivkontrakt som sagt, han är bäst)

Slumpartad:

Fast tycker ändå inte hon är så jävla speciell [confused]

Det var väll inte det frågan var om heller, gillar inte hennes musik


   
SvaraCitera

Lounge fact:

a. Men tror han kommer vinna [sad]

F14arna förstår inte det här med att hans karriär riskerar att dö om han gör det [sad][sad][sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

haha lär ju inte funka så lätt

nä men det vore bra för kvällspressen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Slumpartad:

F14arna förstår inte det här med att hans karriär riskerar att dö om han gör det [sad][sad][sad]

Tror inte jay gör det heller faktiskt [crazy] han babblade om att sååå gärna vill att vinnarlåten blir hans etc


   
SvaraCitera

Att vinna idol har väl aldrig varit bra? Då måste man ju ha den där dåliga singeln på sitt samvete.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

Vem lägger ni er röst på, Minnah eller Jay?

Jay har ju klart bäst röst men jag är lite småkär i Minnah [love] så för att trösta henne så blir det nog några röster på Minnah. [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hoppas på minnah men jay sjunger rätt nice.
tycker dock det är för jäkligt att de blivit ett par så att det sabbats mellan jay o hans ex (som jag antar att hon nu är)..


   
SvaraCitera