Aviseringar
Rensa alla

If you could rewind time...


Ämnesstartare

Hade du hellre valt att bli introducerad till cannabis senare i livet än så som det skedde nu? [in your lifetime]

Själv så hade jag inte velat ha det något annorlunda, I love you mary![love]

marijuana_joint.jpg


   
Citera

lol, jag vet faktiskt inte
kan ju inte bestämma det nu, eftersom min personlighet har påverkats av valet jag gjorde då för knappt två år sedan


   
SvaraCitera

Väntar fortfarande på att bli introducerad, tror jag ;/


   
SvaraCitera


   
SvaraCitera

Min första gång var bra.[smile]


   
SvaraCitera

Arthur89:

Hade du hellre valt att bli introducerad till cannabis senare i livet än så som det skedde nu? [in your lifetime]

Gärna tidigare.


   
SvaraCitera

Ja, lite kanske.


   
SvaraCitera

tidigare tror jag, haha 🙂


   
SvaraCitera

hade nog velat ändrta till lite tidigare då tidigare så jag kunde bli lite vänligare människa än jag var när jag var 16.


   
SvaraCitera

Hmm, jag vet inte faktiskt...jävligt svår fråga, cb har givit mig många roliga minnen och många bra stunder.

Tror dock att jag hade haft bättre betygssnitt om jag hade börjat efter gymnasiet...men samtidigt är jag övertygad om att jag hade haft ett tråkigare liv...

Jag hade sluppit träffa många dåliga människor, men jag hade också missat många bra...

Jag hade haft mer pengar att lägga på annat...

Jag tror inte att jag önskar att jag hade börjat senare, men jag skulle nog ha fortsatt att röka några gånger i månaden i stället för att börja röka några gånger i veckan som jag ibland har gjort^^


   
SvaraCitera

Hade gärna inte börjat alls, bortkastad tid och bortkastade pengar. Har inte fört med sig något bra förutom lite kvällsunderhållning. Cannabis är en sjukt tråkig drog.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Senare i livet . Det är fel att röka när man bara är 15 år..
Väldigt fel men det fattar man inte förren man blir äldre, visare och har ett tjockt polis register . . . .
Efter du e 18 knarka på om du så känner för det men ta de lugnt innan dess.


   
SvaraCitera

AzGanja:

Efter du e 18 knarka på om du så känner för det men ta de lugnt innan dess.

Varför just 18?:P


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hixaren:

Varför just 18?:P

För du är såkallad myndig även fast du är en fjortis fortfarande . . [crazy]


   
SvaraCitera

AzGanja:

För du är såkallad myndig även fast du är en fjortis fortfarande . .

Jo sant att man är myndig, men det gör dig knappast till en mer förutseende person...

Är man dum när man är 17 bast är man antagligen precis lika jävla dum ett år senare[crazy]

Fan rök om du vill röka, men ta det lungt och tänk på eventuella konsekvenser...Ska man ha någon gräns när man ska börja så tycker jag man ska säga, efter att man har slutat skolan.

Peace out!


   
SvaraCitera