Aviseringar
Rensa alla

if you love it like i love it


Ämnesstartare

and you feel what i feel inside 😛

är så jävla trött på allt ska dö 😛 hehe
om en vecka är de lov 😛 har massa i skolan men tänker om man e sjuk så bryr sig ingen 😛 tänk om ja va de på riktigt lixom
måste bajsa och har mensverk och vill gråta
ska passa barn nu snart
åt godis till frulle imorse, det pajade mitt humör mer än vanligt

fan vilken jävla jobbig vecka detta kommer vara
hur känner ni inför denna veckan och hur var eran måndag?? yoo


   
Citera
Ämnesstartare

say hell yeah


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag är också trött på allt och ska ha mens i veckan så känner på mig att denna veckan kommer bli en berg och dalbana humörmässigt. [smile]

Vill också ha lov!!!


   
SvaraCitera
kook
 kook

kommer aldrig glömma när du skrev att du hade tampongerna i bh:n och buddah skrev att du borde läsa instruktionerna


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har haft en dålig dag idag pga anledning. Stannade hemma och passade på att ta igen massa plugg. Nu känns det litelite bättre.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tror dock att det kommer bli en fin vecka.


   
SvaraCitera
kook
 kook

nubbie:

Har haft en dålig dag idag pga anledning. Stannade hemma och passade på att ta igen massa plugg. Nu känns det litelite bättre.

stannade också hemma idag!! för att hinna skriva klart sociologi som skulle vara inne och sånt!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

pendu:

Jag är också trött på allt och ska ha mens i veckan så känner på mig att denna veckan kommer bli en berg och dalbana humörmässigt.

Jaa, fyfan.. vill bara skita i denna veckan o ha fredag, ska nog det cokså

kook:

kommer aldrig glömma när du skrev att du hade tampongerna i bh:n och buddah skrev att du borde läsa instruktionerna

haha vaaa de minns inte jag

nubbie:

Har haft en dålig dag idag pga anledning. Stannade hemma och passade på att ta igen massa plugg. Nu känns det litelite bättre.

kom bara på de två sista lektionerna, kändes asbraa

nubbie:

Tror dock att det kommer bli en fin vecka.

de är bra!! varför kommer de de?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kook:

stannade också hemma idag!! för att hinna skriva klart sociologi som skulle vara inne och sånt!!

Skönt! Du blev klar med det också?

Behövde ha en dag för mig själv så jag kunde sitta hemma och deppa lite. Känns väldans bra att jag faktiskt lyckades plugga trots det, nu blev allt helt plötsligt lite mindre deppigt. Har två timmars träning framför mig ikväll också, räknar med att må ännu bättre efter det.

sil3m:

kom bara på de två sista lektionerna, kändes asbraa

Trevlans, borde ha gått på minst en lektion pga hade en engelskaredovisning som jag missade [sad].

sil3m:

de är bra!! varför kommer de de?

Den är fylld med träning och annat skoj, det är sista veckan innan höstlovet, nu är snart första dagen över, i helgen ska jag träffa massa mysigt folk.


   
SvaraCitera
kook
 kook

sil3m:

haha vaaa de minns inte jag

det var när gamla chatten existerade, haha

nubbie:

Skönt! Du blev klar med det också?

jaa det blev jag, var tvungen eftersom den skulle vara inne 14.00 osv!

nubbie:

Behövde ha en dag för mig själv så jag kunde sitta hemma och deppa lite. Känns väldans bra att jag faktiskt lyckades plugga trots det, nu blev allt helt plötsligt lite mindre deppigt. Har två timmars träning framför mig ikväll också, räknar med att må ännu bättre efter det.

förstår! skönt att du lyckades och skönt med träning!! behlövde få en lugn dag utan en massor av krav. har haft så fullt upp att jag inte hunnit med mig själv!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kook:

jaa det blev jag, var tvungen eftersom den skulle vara inne 14.00 osv!

Åh vad härligt!

kook:

ehlövde få en lugn dag utan en massor av krav. har haft så fullt upp att jag inte hunnit med mig själv!

Blir lätt så ibland. Vissa dagar måste man få lägga ner allt annat och enbart göra det som känns bra för stunden osv.


   
SvaraCitera
kook
 kook

nubbie:

Blir lätt så ibland. Vissa dagar måste man få lägga ner allt annat och enbart göra det som känns bra för stunden osv.

precis! städade dock pga var välbehövligt, haha!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kook:

precis! städade dock pga var välbehövligt, haha!

Tycker att det kan vara rätt trevligt att städa ibland [blush].


   
SvaraCitera
kook
 kook

nubbie:

Tycker att det kan vara rätt trevligt att städa ibland .

jajo, jag med! men idag var det mest för att jag var tvungen!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kook:

jajo, jag med! men idag var det mest för att jag var tvungen!

Aha, mm då kan det lätt bli lite tråkigt och omotiverat faktiskt.


   
SvaraCitera