Aviseringar
Rensa alla

ifall jorden går under om 1 månad


Ämnesstartare

ifall obama fick reda på att jorden skulle gå under om 1 månad, vad tror ni skulle hända då? är inte intresserad av att ni inte tror att jorden kmr gå under utan hur ni tror att makthavarna skulle gå till väga. 2012 är ju ändå rätt trovärdig. eller är vi inte mänskligare än så?


   
Citera
Ämnesstartare

fy fan vad skönt om det vore sant [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

De skulle försöka hålla det hemligt, men skulle nog troligen läcka ut. Och då skulle det bli total anarki, världen över. Förutom dit nyheter inte når.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

soimpolite:

2012 är ju ändå rätt trovärdig.

Lol?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Neurosedyn:

Lol?

soimpolite:

är inte intresserad av att ni inte tror att jorden kmr gå under utan hur ni tror att makthavarna skulle gå till väga


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

soimpolite:

soimpolite: är inte intresserad av att ni inte tror att jorden kmr gå under utan hur ni tror att makthavarna skulle gå till väga

Hur fan kan du kalla 2012 trovärdig?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Neurosedyn:

Hur fan kan du kalla 2012 trovärdig?

tråden handlar om hur makthavarna skulle gå tillväga och på den punkten tycker jag att den verkar trovärdig. Dold text: hur är det med vissa personers läsförståelse :S


   
SvaraCitera
Ämnesstartare


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

soimpolite:

ifall obama fick reda på att jorden skulle gå under om 1 månad, vad tror ni skulle hända då?

Ingenting. Han vet nog vid det här laget om filmen men han tror väl inte på det..
Ofta dom skulle ändra massa saker på een månad när det inte ens är säkert att jorden kommer gå under?[tired]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

soimpolite:

Dold text: hur är det med vissa personers läsförståelse :S

Bättre än vissa personers förmåga att skilja på fantasi och verklighet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Neurosedyn:

Bättre än vissa personers förmåga att skilja på fantasi och verklighet.

du förstår uppenbarligen fortfarande inte mitt första inlägg.

detberorpå:

Ingenting. Han vet nog vid det här laget om filmen men han tror väl inte på det..

det har med tråden att göra?

detberorpå:

Ofta dom skulle ändra massa saker på een månad när det inte ens är säkert att jorden kommer gå under?

ja? ifall massa vetenskapsmän osv. menade att allting pekar på det. det är ju en förutsättning för diskussionen. MEN som ingen verkar fatta så är det inte det tråden handlar om. Dold text: fan vad jag hatar efterblivna människor på denna sidan. killkillkill


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

soimpolite:

menade att allting pekar på det

Mycket pekar på att gud inte existerar, för en del, och tvärtom för andra folk slutar inte Synda bara för det[rolleyes]

soimpolite:

det är ju en förutsättning för diskussionen

vill inte diskutera det här, finner det iontressant då det aldrig kommer ske.. Ställde bara en otydlig fråga palla bli pissed off pga det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

detberorpå:

Mycket pekar på att gud inte existerar, för en del, och tvärtom för andra folk slutar inte Synda bara för det

oh my god [rolleyes]

detberorpå:

vill inte diskutera det här, finner det iontressant då det aldrig kommer ske.. Ställde bara en otydlig fråga palla bli pissed off pga det.

varför skriver du då? och ja det är irriterande när människor är/spelar efter


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

soimpolite:

varför skriver du då? och ja det är irriterande när människor är/spelar efter

JAG SKREV FÖR ATT JAG HADE EN FRÅGA.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ingen skulle tro honom och han skulle få kicken alternativt bli örfilad till döds


   
SvaraCitera