Aviseringar
Rensa alla

ifall jorden går under om 1 månad


Ämnesstartare

soimpolite:

du förstår uppenbarligen fortfarande inte mitt första inlägg.

Och du förstår inte skillnaden mellan fantasi och verklighet. Är du verkligen över 11 år?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

soimpolite:

ifall obama fick reda på att jorden skulle gå under om 1 månad, vad tror ni skulle hända då?

Jag tror han hade tredubblat budgetunderskottet, låtit sedelpressarna gå på högvarv och lånat fantasibelopp av kineserna. OH WAIT...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

iddqd:

Jag tror han hade tredubblat budgetunderskottet, låtit sedelpressarna gå på högvarv och lånat fantasibelopp av kineserna. OH WAIT...

[bigcheers]


   
SvaraCitera

iddqd:

Jag tror han hade tredubblat budgetunderskottet, låtit sedelpressarna gå på högvarv och lånat fantasibelopp av kineserna. OH WAIT...

Oh my, slutet måste vara nära. [n]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

iddqd:

Jag tror han hade tredubblat budgetunderskottet, låtit sedelpressarna gå på högvarv och lånat fantasibelopp av kineserna. OH WAIT...

[bigcheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Neurosedyn:

Och du förstår inte skillnaden mellan fantasi och verklighet. Är du verkligen över 11 år?

du erkänner alltså att du har bristande läsförståelse. bra, då förklarar ju det hur du kan missuppfatta min text så grovt att du tror att jag är 11

iaf bara 2 som hittills inte förstått tråden, trodde det skulle vara fler, kärlek på det [love]

iddqd:

Jag tror han hade tredubblat budgetunderskottet, låtit sedelpressarna gå på högvarv och lånat fantasibelopp av kineserna. OH WAIT...

😀


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

soimpolite:

du erkänner alltså att du har bristande läsförståelse. bra, då förklarar ju det hur du kan missuppfatta min text så grovt att du tror att jag är 11

Eftersom du skrev att 2012 var trovärdig så undrade jag om du verkligen hade rätt ålder för att få se den filmen. De räknade liksom med att alla över 11 år skulle förstå att det var fiktion och inte verklighet och därav 11-årsgränsen.

Så antingen är du under 11 år och fick se filmen för att mamma eller pappa följde med dig eller så är du helt enkelt lite efterbliven. Vilket är det?


   
SvaraCitera

åh, jag vill vara med om jordens undergång !


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Neurosedyn:

Eftersom du skrev att 2012 var trovärdig så undrade jag om du verkligen hade rätt ålder för att få se den filmen.

och om du är över 11 borde du förstå att jag menade trovärdig i den mening hur makthavarna hanterade det. det är det trpåden handlade om. för att personer inte skulle missförstå underströ jag tom det i början

men som sagt, alltid några freaks (skulle inte förvåna om du är 20+) som ska leka/är efterblivna. det är bara sorgligt att se

dynamitharry:

åh, jag vill vara med om jordens undergång !

hade varit nice


   
SvaraCitera

Vore schweet om det bestämdes antingen att hela klotets befolkning skulle samlats på en och samma plats och idka ett enormt gruppsex med varandra, eller ett så kallat "last man standing" där folk strider konstant i närstrid tills siste man står på kullen [bigcheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

soimpolite:

och om du är över 11 borde du förstå att jag menade trovärdig i den mening hur makthavarna hanterade det. det är det trpåden handlade om. för att personer inte skulle missförstå underströ jag tom det i början

Det var inte vad du sa.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Neurosedyn:

Det var inte vad du sa.

de andra kunde tolka det rätt av sammanhanget. så återigen; din läsförståelse


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

soimpolite:

de andra kunde tolka det rätt av sammanhanget. så återigen; din läsförståelse

Nej, snarare din formulering.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Neurosedyn:

Nej, snarare din formulering.

mkt konstigt att alla förstod då Dold text: förutom du


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hur Mr Obama skulle reagera på om jorden skulle gå under om en månad har jag ingen som helst uppfattning. Däremot - skulle jag se det som en välsignelse från högre makter eftersom ondskan håller på att ta över vår planet. Ju förr jordens undergång blir en realitet desto bättre.

*hoppas hoppas hoppas*


   
SvaraCitera