Aviseringar
Rensa alla

IG i en kurs..


Ämnesstartare

Jag kommer troligtvis få IG i en kurs - traktorkunskap. Jag går andra året(djurvård). Anledningen är att jag är helt omotiverad till kursen men den är obligatorisk. Vad är konsekvenserna? Känns ganska misslyckat just nu, jag har inte fått IG i någon kurs förut och jag vill plugga vidare efter gymnasiet.
Kan jag gå om kursen efter trean? Eller läsa en annan 50p kurs?


   
Citera

eller så skiter du fulständigt i den och får behörighet i alla fal


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

eller så skiter du fulständigt i den och får behörighet i alla fal

Jo, men jag har hört nåt om att man måste ha ett visst antal poäng föratt betyget ska räknas som slutbetyg? Eller något :/


   
SvaraCitera

Prata med din syo? Ofta man vet någonting om djurvård. Ännu mindre om traktorkunskap. [rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge Act:

Prata med din syo?

Jo jag får väl göra det..

Lounge Act:

Ofta man vet någonting om djurvård. Ännu mindre om traktorkunskap. [rolleyes]

Trodde det var lika, en 50poängskurs är ju en 50poängskurs liksom(?)


   
SvaraCitera

Libertad:

CaithSith: traktorkunskap

hahahahahahahaha


   
SvaraCitera

Finns tillval som ger dig extrapoäng. Dessutom räknas ett IG som att du läst de där 50 poängen, det är bara om du får ett streck som det inte räknas alls.


   
SvaraCitera

CaithSith:

traktorkunskap

HAHAHAHAHAAHAH SÅÅÅ JÄVLA BONNIGT HAHAHAHA ÄR DU FRÅN BORÅS ELLER?


   
SvaraCitera

går du andra året så har du ju gott om tid till komplettering... en famtiopoängskurs ska väl inte vara så svårt att kompletter heller?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mawns:

Dessutom räknas ett IG som att du läst de där 50 poängen, det är bara om du får ett streck som det inte räknas alls.

Ok så det sänker bara ens snittbetyg?

Mawns:

Finns tillval som ger dig extrapoäng.

Jasså?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rivethead:

en famtiopoängskurs ska väl inte vara så svårt att kompletter heller?

Nej, fast jag vet inte riktigt hur det funkar med praktiska kurser, hur man kompletterar såna. Iofs har vissa fått G i kursen utan någon närvaro alls eftersom de redan har bilkörkort [confused]


   
SvaraCitera

Du kan ju skaffa utökat program genom att snacka med syon bara. Eller så läser du bara upp det i 3an. Eller så får du nog tillräckligt med poäng ändå och skiter i att ditt snitt kommer vara en aningens lägre.


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera