Aviseringar
Rensa alla

Ignorerad flickvän


Ämnesstartare

Okej jag är helt ignorerad av killen min Men han säger ingenting inte ens när han kommer sluta vara arg på mig.Jag har försökt prat amed killen men det går inte .Han bara drar.Han blev arg för att jag inte litar på honom enligt honom [cry] Varför måste allt vara så komplicerat jag hatar det!


   
Citera

Var nog det flummigaste jag läst. Grattis.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Thats it:

Var nog det flummigaste jag läst. Grattis.

vaddå ? [shake]


   
SvaraCitera

Inse att du är problemet. Jag vill inte låta taskig eller så men uppenbarligen funkar det ju inte 100 % mellan er just nu. Jag citerar ett citat jag har hört någonstans: "Ett förhållande är som en fågel i en bur - kan man inte lämna dörren öppen så att fågel kan flyga ut är den inte lycklig" Nåt sånt.

IAf, du behöver nog sluta vara svartsjuk av dig låter det som, istället för att "klaga" på honom eller så när han gjort något eller du misstänker något/pratar med honom om det så gör du likadant mot andra killar så han får se hur det känns....

Nåt sönt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ADRENALIN:

, istället för att "klaga" på honom eller så när han gjort något eller du misstänker något/pratar med honom om det så gör du likadant mot andra killar så han får se hur det känns....

göra likadant på vilekt sätt? menar du att ajg ska prata emd andra killar eller? [shake]


   
SvaraCitera

SeriösochSnäll:

göra likadant på vilekt sätt? menar du att ajg ska prata emd andra killar eller?

Om du reagerar på att han snackar med andra tjejer ska du snacka med andra killar. Om du reagerar på att han smiskar andra tjejer på rumpan ska du ta andra killar på kuken - typ. Fattarru principen? Men låter som om du bara måste slappna av, en pojkvän måste vara fri och kunna springa iväg när han vill 😉


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ADRENALIN:

Men låter som om du bara måste slappna av, en pojkvän måste vara fri och kunna springa iväg när han vill 😉

nej han ville ha porr bilder på mig och jag vågade inte ge några bilder för jag har aldrig varit riktigt nöjd med mig sj men han misstolkade det som att jag inte litar på honom o jag sa till honom att jag ändå kunde skicka om han tror att ajg inte litar på honom.


   
SvaraCitera

Okej jag förstod inte riktigt vad det är som är problemet förutom att din pojkvän ignorerar dig.
Varför litar du inte på honom då?


   
SvaraCitera

SeriösochSnäll:

nej han ville ha porr bilder på mig och jag vågade inte ge några bilder för jag har aldrig varit riktigt nöjd med mig sj men han misstolkade det som att jag inte litar på honom o jag sa till honom att jag ändå kunde skicka om han tror att ajg inte litar på honom.

eh wtf? normalt att bli sur för att tjejen inte vill ge porrbilder på sig själv. det låter som ett seriöst förhållande.. not.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ADRENALIN:

IAf, du behöver nog sluta vara svartsjuk av dig låter det som

nja... asså svartsjuk e jag nte men jag trodde att han hade addat massa tjejer på en sida .Trodde han hade lurat mig .Fast jag vet inte om det han e arg på eller att jag inte skickade porriga bilder [shake] eller båda två .Asså han hade blivit svartsjuk förut för att jag hade så många killvänner på en webbsida o jag tog bort de för att han inte skulle känna så.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

youmademe:

Varför litar du inte på honom då?

jag litar på honom men som jag sa på min förra tråd -jag trodde att han hade en hemlig webbsajt där han hade addat sthlm tjejer o jag kände mig lurad.Asså det var en kopia av honom .Samma ordval,musik,o utllogningstid som hans nuvarande sida


   
SvaraCitera

Orka bli arg för att någon inte litar på en [tired]


   
SvaraCitera

SeriösochSnäll:

Han blev arg för att jag inte litar på honom enligt honom

men konstigt. Alla vill väl ha flickvänner med kontrollbehov och behöva övertyga dem ca 4953 ggr för att de ska fatta att man inte var otrogen [confused]


   
SvaraCitera

HAHAHA, ffs en flickvän som inte ger porrbilder på sig själv??? fy fan, skulle gjort slut dirr, var glad att han bara är sur på dig...


   
SvaraCitera

SeriösochSnäll:

MEN HERREGUD, är inte du tjejen med kille över "nätet".

Shit JAG VET ATT DU TROR ATT DET ÄR RIKTIGA KÄNSLOR MEN DET ÄR DET INTE, HAR VARIT 12 OCH DUM OXO.

Förlåt för Caps men seriöst Du måste förstå att han bara är en kåt unge som vill ha nakenbilder.

SKICKA ABSOLUT INTE BILDER!

Och skit i han seriöst... sigh...


   
SvaraCitera