Aviseringar
Rensa alla

Ihop


Ämnesstartare

hej! Jag är en tjej på 13 år som precis blivit ihop med en kille i samma ålder. Vi har varit ihop i 10 dagar men jag har aldrig varit i ett så kallat "förhållande" så jag vet inte så mycket om det. Skulle ni kunna skriva lite tips och saker som man gör när man är ihopRodnar.


   
Citera
Turbo

Se till att ha sugit av honom minst en gång innan veckan är slut annars är ert förhållande dömt till att misslyckas


   
SvaraCitera
Cobrak

Mina förhållanden håller i minst tre dagar och brudarna bytas lika ofta som trosorna.. med den reservationen sagd, jag är nog ingen höjdare på att ge tips. Go with the flow helt enkelt, the key to freedom. Rullar ögonen


   
SvaraCitera

Gör det som känns naturligt och bra för er, det är ni som bestämmer vad.


   
SvaraCitera

Jaha kommentarerna på denna tråd var ju väldigt "hjälpande" Trött inte för att min var det heller just sayin


   
SvaraCitera

Inte mycket man kan göra som är "hjälpande" i denna fråga.


   
SvaraCitera
Cobrak

Captain Jack Sparrow:
Jaha kommentarerna på denna tråd var ju väldigt "hjälpande" Trött inte för att min var det heller just sayin

Lite nostalgi fick man uppleva i alla fall. Ett bra tag sedan man var "ihop" med någon Mycket glad


   
SvaraCitera

Cobrak:

Lite nostalgi fick man uppleva i alla fall. Ett bra tag sedan man var "ihop" med någon Mycket glad

Sant Rullar ögonen 


   
SvaraCitera
reben

grattis på elvadagarsdagen <3


   
SvaraCitera
reben

man gör saker man vill göra
kanske kramas
kanskr spelar spel
kanske lagar mat o sånt


   
SvaraCitera
mynona

Det enda som egentligen skiljer det från vänskap är väl själva känslorna, så du kan göra ungefär samma saker du gör med en vän, för det känns ändå annorlunda pga känslorna. behövs inte göras något särskilt annorlunda=)


   
SvaraCitera

Det tips jag kan ge dig är att inte göra något du inte vill och inte bara i samlag utan i andra situationer också. Samt att ni hittar på saker tillsammans ta en fika gå runt i stan/parker/promenader/ bio/lyssna på musik tillsammans och lär känna varandra då ni kanske inte känner varandra så bra ännu 


   
SvaraCitera