Aviseringar
Rensa alla

Ihop öh?


Ämnesstartare

Kom inte på nån bra titel på tråden men ja ja... Dom flesta jag känner har varit ihop flera gånger och själv har jag blivit dissad ALLTID. Aldrig någon som gillat mig tillräckligt för att säga det (så jag vet det) så känner mig lite "oälskad" kanske man kan säga... Kommer inte på något riktigt bra ord för att beskriva det men men...
Har en kompis till mig som har typ bara märkeskläder,iphone,hockey en riktig svensson.Han får tjejer lätt som bara den. Är det sånt tjejer tänder på? I.f.s är det kanske en fjortisålder (högstadiet) men men...
Kanske låter desperat men eh :S hur ska man klä sig och sådant för att tjejer ska gilla mig?


   
Citera
Ämnesstartare

Om du går på högstadiet å alla brats och "coola" killar får tjejerna har du bara gott att vänta dig.

Så länge du inte väljer fel gymnasium.[party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Välj typ Norra Real eller nåt sånt om du bor i STockholm!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ja tänk på att välja rätt gymnasium, du vill ju inte välja ett där du inte får ligga något[confused]


   
SvaraCitera

Klart dem gillar märkeskläder och iphones, därför jag precis köpte en ferrari


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kebu12:

du vill ju inte välja ett där du inte får ligga något

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kan stämme, har i princip bara märkes kläder, får ligga jämt!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag har våldtäktsdroger och får också ligga jämt [y]


   
SvaraCitera

Det är inte kläderna, det är personen...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sluuuuta bry dig, det kommer när det kommer


   
SvaraCitera

Man får ingen förrän man gett upp att leta. Då flyter det på naturligt. [y]


   
SvaraCitera

Bara chilla. Var dig själv. Förr eller senare snubblar du och någon annan över varandra.

Det är heller inte så att det alltid är positivt med relationer, de kan vara oerhört jobbiga också. So don't push it. Det måste vara avslappnat.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Siggeeh:

Är det sånt tjejer tänder på?

INDIVIDUELLT!


   
SvaraCitera

Siggeeh:

hur ska man klä sig och sådant för att tjejer ska gilla mig?

Frågan du ska ställa dig är: Vad för slags tjejer intresserar dig, vad gillar de och är det något du kan relatera till?

Du får ju göra din research killen.

Dold text: Avskyr att du tror att världen är så simpel, kan inte minnas att jag nånsin kände så under högstadiet :l


   
SvaraCitera

jag har både märkeskläder och våldtäktsdroger
får också ligga jämt


   
SvaraCitera