Aviseringar
Rensa alla

IKEAAAAAAA


Ämnesstartare

Jag hitta en bok på ikea som jag jättegärna skulle vilja köpa, men det är bara det att det är dekorationsbok som de bara har i bokhyllorna. Men jag undrar om det är möjligt att man kan få köpa böckerna hos dem? Jag ville fråga men jag våga inte hehehhehe....


   
Citera
Ämnesetiketter

Kolla om den finns att köpa på nätet, ex adlibris först, men det skadar ju aldrig att fråga om man kan få köpa den 🙂 ring t.ex om det är läskigt att gå dit


   
SvaraCitera

de lär inte sälja sin "inredning" nej. om de har lyckats köpa den på svenska borde du kunna hitta den på svenska någonstans. googla osv.


   
SvaraCitera

Stjäl den


   
SvaraCitera

Bossen för Ikea i Jönköping sade till mig en gång i tiden att allt som de hade för att visa upp var till utav försäljning... Men vad vet jag.

Om du kan se vad boken heter så kan du säkert få tag på den över nätet som alla de andra sagt. (Vad heter boken) ? På engelska eller svenska.


   
SvaraCitera

Fråga dem om den är till salu först när du är där nästa gång. Om de säger nej kan du alltid fråga vart boken annars går att få tag i. Vill de inte säga de är det bara att gå fram och läsa i boken vad författaren heter vilket förlag de är som utgivit boken. 


   
SvaraCitera

du får ta och fråga hos personalen, borde inte vara några problem. Annars kan du ju bjuda ett bra pris på boken så ska det inte vara några som helst problem.


   
SvaraCitera