Aviseringar
Rensa alla

illaluktandeflytningar.. någon som haft det förr?, hoppas någon svarar.. för jag mår så sjukt dåligt över det..


Ämnesstartare

[n]
Jag skäms så otroligt mycket för att jag nu fått illaluktande flytningar är det normalt?..
Jag provade lactal för ca 3 veckor sedan men det hjälpte inte så imorgon ska jag tuffa till mig och gå till ungdomsmotagningen.. Jag vill verkligen inte men jag måste ju.

Snälla finns det nån där ute som vet hur jag kan säga det? jag skäms bara jag tänker på det..
Finns det någon som vart med om det själv?

"så tacksam för svar"
"och vill inte få nå elaka kommentarer för jag mår tillräckligt dåligt redan!"

[sad][cry]


   
Citera
Ämnesetiketter

nej asså jag tror det är ganska normalt..!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ellenkarolina:

nej asså jag tror det är ganska normalt..!

Nejnej, inte så som de är nu, det luktar verkligen inte "gott" inte för att de luktar gott någon gång men de luktar illa..


   
SvaraCitera

PallarInte:

Nejnej, inte så som de är nu, det luktar verkligen inte "gott" inte för att de luktar gott någon gång men de luktar illa..

tips; drick mycket vatten, brukar hjälpa!


   
SvaraCitera

Könssjukdom? Svamp? bakteriell vaginos?
Har man frågor/problem med underlivet ska man alltid gå till doktor eller ungdomsmottagningen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Grief:

Könssjukdom? Svamp? bakteriell vaginos?
Har man frågor/problem med underlivet ska man alltid gå till doktor eller ungdomsmottagningen.

jao ska till ungdomsmotagningen imorgon somsakt..


   
SvaraCitera

PallarInte:

jao ska till ungdomsmotagningen imorgon somsakt..

Bra. Då får du hjälp, och så slipper du må dåligt över det nå mera. Du behöver inte skämmas, nästan alla kvinnor får besvär ibland.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Grief:

Bra. Då får du hjälp, och så slipper du må dåligt över det nå mera. Du behöver inte skämmas, nästan alla kvinnor får besvär ibland

Tror du dom är vana att folk kommer dit av den anledningen? . Har ju mått dåligt nu en längre tid pågrund av det så ja det kommer bli skönt att få slippa det och känna sig fräsch igen!
Man kan ju somsakt inte rå för det heller så..


   
SvaraCitera

PallarInte:

Tror du dom är vana att folk kommer dit av den anledningen? . Har ju mått dåligt nu en längre tid pågrund av det så ja det kommer bli skönt att få slippa det och känna sig fräsch igen!
Man kan ju somsakt inte rå för det heller så..

Dom är väldigt vana vid sådant! Dom som jobbar på ungdomsmottagningen möter ungdomar varje dag som har olika problem. Dom vet om att det kan kännas lite nervöst och pinsamt att gå dit, du kan ju även berätta imorgon att det är din första gång du är där. Att tjejer kommer in med funderingar om konstiga flytningar är nog bara som vardagsmat för dom.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Grief:

Dom är väldigt vana vid sådant! Dom som jobbar på ungdomsmottagningen möter ungdomar varje dag som har olika problem. Dom vet om att det kan kännas lite nervöst och pinsamt att gå dit, du kan ju även berätta imorgon att det är din första gång du är där.

Grief:

Att tjejer kommer in med funderingar om konstiga flytningar är nog bara som vardagsmat för dom

Åh okej tack så mycket! 🙂


   
SvaraCitera