Aviseringar
Rensa alla

Iller-tråden


illrar är rovdjur så dm kan ta katter. och dom luktar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

är det här en iller?

evert1.jpg


   
SvaraCitera

dvala:

Dessutom så finns det ju inte många illeruppfödare i Sverige, så kan vara lite svårt att få tag i en illervalp om man inte vill ha en vuxen.

Ta kontakt med olika uppfödare redan nu så kan du nog få tag i en till våren då de ser att du är "lämplig" illerägare. Sen finns det också http://www.iller.ifokus.se som du kan gå in på och diskutera iller oh så. Där finns det många 2-3 åriga illrar som behöver nytt hem.

sculptura:

De luktar har jag hört.

De luktar inte mycket. Jag har fått min hona nu och inte lukar hon mycket, visst tyckte jag att hon luktade ibörjan, men nu tycker jag hon luktar underbart gott och märker ej av den lukt jag tyckte att hon hade från början.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zandra_K:

De luktar inte mycket. Jag har fått min hona nu och inte lukar hon mycket, visst tyckte jag att hon luktade ibörjan, men nu tycker jag hon luktar underbart gott och märker ej av den lukt jag tyckte att hon hade från början.

Bara för att du inte märker det så betyder det inte att hon har slutat att lukta.


   
SvaraCitera

Om man är orolig för lukten kan man ju åka hem till någon(helst flera) och se själv.. Jag tycker inte illrar luktar illa om de är kastrerade samt att man gör rent deras sovplatser(filtar, tyger osv).


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera