Aviseringar
Rensa alla

Illuminati


Ämnesstartare

Tjeeeena....[wink]

Jao, jag hade en/två frågor som jag skulle vilja ställa till er ungdomar:

x Vet du vad Illuminati är?
&
x Tror du på att denna hemliga organisation existerar?
&
x Tror du att dom kommer att ta över världen inom en snar framtid?

Och för dom som inte har en aning om vad Illuminati är så rekommenderar jag er att läsa lite om det på nätet, det är ju trots allt enbart en konspirationsteori men bevis finns och dessa pekar klart på att Illuminati existerar. Ni kommer garanterat att bli chockerade när ni ser vilka som anses vara med i denna organisation och vad deras mål är. Det sägs att Tupac dödades utav Illuminati, han var medlem ett tag, men när han hoppade av ville dom "kutta" honom[wink]dels för att man ej fick lämna klubben, och för att tupac sjöng killuminati i sina låtar och försökte varna folk om kommande attacker, som 9/11 som många tror Illuminati ligger bakom. Aja, ni får fan och googla lite själva, värt åå nämna är att denna "grupp" är satanister.

//Royalflush[y]


   
Citera
Ämnesstartare

royalflush:

värt åå nämna är att denna "grupp" är satanister.

[bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

royalflush:

Vet du vad Illuminati är?

Ja

royalflush:

Tror du på att denna hemliga organisation existerar?

Finns säkert. Men att de skulle infiltrera massa olika statsorgan världen över och 'ta över världen' är bara for the lulz.

royalflush:

Tror du att dom kommer att ta över världen inom en snar framtid?

Nej.


   
SvaraCitera

är ju värt att tillägga att 99% av dom som hänger på konspirationssidor och är dom som sitter och gör alla youtubevideos är HELT knäppa i huvudet


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

royalflush:

x Vet du vad Illuminati är?
&
x Tror du på att denna hemliga organisation existerar?
&
x Tror du att dom kommer att ta över världen inom en snar framtid?

Ja det tror jag.

Jag tror att den fortfarande existerar.

Dessvärre är nog frimurarna starkare på den fronetn. De styr redan världen ekonomist och politiskt sett. Jag har kännedom om ett par medlemmar. Det är kul.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

royalflush:

Vet du vad Illuminati är?

Det är dom onda i Resident Evil 4.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

http://sv.wikipedia.org/wiki/Illuminati

Tilläggas att detta är den OFFICIELLA versionen, innan nån konspirationsparanoiker börjar hacka på mig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tror inte att illuminati existerar idag, men det är möjligt att det kan ha funnits någon form av ljusskygg organisation som ville förändra världen. För övrigt så är det uttjatat och det finns mycket mer roande saker inom ungefär samma ämne att diskutera, som vad Sir Francis Dashwood och hans gäster höll på med i Medmenham Abbey och \"Hellfire caves\"


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Viljans Triumf:

umi

Viljans Triumf:

t

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Haru läst Änglar och demoner nu eller?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera