Aviseringar
Rensa alla

Illuminati


GraGo: Jag har svårt att tro att ni är seriösa


   
SvaraCitera

Proteus:

Tumme upp
undra hur många spädbarn han har käkat


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Om det är så, så antar jag väl att dem har tagit över världen. För längesedan. 

Comrade Walter:

"Under det allseende ögat på sigillets baksida finner vi MDCCLXXVI inristat, vilket är detsamma som 1776. Officiellt så betyder detta "Declaration of Independence", men intressant är att Illuminati grundade den 1 maj 1776 och använder sig av samma symbol. Ögat kan ses som en representation av de upplysta (vilket Illuminati betyder) eller arkitetken av universum. Man kan se pyramiden som en hirarki och desto högre upp man befinner sig desto mer kunskap eller makt innehar man. Frimurarna har ett gradsystem som även den kan ses som en pyramid. För varje grad så får man tillgång till nya kunskaper som döljs för medlemmar med lägre grader."
http://www.alternativmedia.net/nwo/dajjal/dollar.html  

!! 
Illuminati och ZOG är på riktigt, dude. 


   
SvaraCitera

Mmmdonuts: Om det är så, så antar jag väl att dem har tagit över världen. För längesedan.

Ja? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Japp.

Comrade Walter:

Ja? 


   
SvaraCitera

Mmmdonuts:
Japp.

Ja, då har du fått svar på din fråga. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Haha, ja. 

Comrade Walter:

Ja, då har du fått svar på din fråga. 


   
SvaraCitera

ennie:

Tumme upp
undra hur många spädbarn han har käkat

Förmodligen rätt många, med tanke på hur gammal han är. 😐 CPS lär väl förse honom med nya dagligen.


   
SvaraCitera

Proteus: CPS

fy faanTumme ned


   
SvaraCitera

Om man skall tro på hela konceptet så är samhället/världen redan konstruerat efter deras vilja. Angående dessa konspirationer så tror jag inte att det behövs några formella konspirationer då mäktiga män från olika delar av samhället vet vad som är deras gemensamma intressen och bra för dom i egenskap av elit utan att behöva ägna sig åt sådant där trams. I yngre dar tyckte jag dock om mannen med gyllene narratorstrupen Alex Jones filmer. 


   
SvaraCitera

Någon som snällt kan berätta på ett enkelt sätt vad illuminati är/innebär? Förvånad


   
SvaraCitera
alosi

jag har hört att illuminati kontrolleras av utomjordiska ödlemänniskor!


   
SvaraCitera

Japp!

Comrade Walter:
Det har redan hänt. 


   
SvaraCitera

Inte en chans


   
SvaraCitera