Aviseringar
Rensa alla

Illustratörer


Ämnesstartare

oadsmeudau:

japp något sådant. Jo det är, bra njuter av att vinteren verkar utebli i år det övriga är bra med för det mesta.   o med dig? du studerar väl nu? 

Jag menar det. Bättre med en redig vinterjävel än något mjäkigt mellanting  säger jag men fine, härligt det gör mig glad. Jo för bövelen det känns ganska hyfsat, man har byggt upp det winnersmäck skulle kalla för "nåt slags liv" här och så.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sven Nordqvist! 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:

Jag menar det. Bättre med en redig vinterjävel än något mjäkigt mellanting  säger jag men fine, härligt det gör mig glad. Jo för bövelen det känns ganska hyfsat, man har byggt upp det winnersmäck skulle kalla för "nåt slags liv" här och så.

jo jo rejäla vintrar ska det egentligen va, men fått överdos på just sådana, nästa år får den gärna va skoningslös. hur som,  vem är denne winnersmäck? när jag googlar kommer det faktiskt endast upp två länkar o det är två inlägg som du har gjort här.  någon lokal dala artist? 


   
SvaraCitera
PMR
 PMR

Måste säga att jag blir lite småkär i Agata Kawas stil! Kommer definitivt kolla upp(inte söka upp hehe) denna människa! Tumme upp Kul att ha dig tillbaka oats och kul tråd! 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zerafina:
Sven Nordqvist! 

åhh ja pettson  o mamma mu illustrationerna Hjärta


   
SvaraCitera

Bästa tråden på länge.

B


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

PMR:
Måste säga att jag blir lite småkär i Agata Kawas stil! Kommer definitivt kolla upp(inte söka upp hehe) denna människa! Tumme upp Kul att ha dig tillbaka oats och kul tråd! 

jaa, det finns en fin bok i svenska bibliotek hon illustrerat, den heter William Morris, asbra barnbok är den till o med fint format på själva boken.  o taaack du är så himla vänlig alltid! 

Inget Namn:
Bästa tråden på länge.B

wooo! 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

images (10).jpg

detta ska då illustrera en mening att hur mycket man än kämpar så blir det ett ballongdjurGlad 


   
SvaraCitera

oadsmeudau:

wooo! 

fast ne, Min lätt abstrakta musiktråd från tidigare idag är bättre.


   
SvaraCitera

oadsmeudau:

jo jo rejäla vintrar ska det egentligen va, men fått överdos på just sådana, nästa år får den gärna va skoningslös. hur som,  vem är denne winnersmäck? när jag googlar kommer det faktiskt endast upp två länkar o det är två inlägg som du har gjort här.  någon lokal dala artist? 

lars winnerbäck?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

player one:

lars winnerbäck?

aha det var något känt med det namnet mhm, inte för att jag vet något om honom med namnet heller, men  tack! 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hjärta ja, älskar verkligen de bilderna

oadsmeudau:

åhh ja pettson  o mamma mu illustrationerna Hjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

anneli furmark


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sven nordqvist


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

oadsmeudau:

jo jo rejäla vintrar ska det egentligen va, men fått överdos på just sådana, nästa år får den gärna va skoningslös. hur som,  vem är denne winnersmäck? när jag googlar kommer det faktiskt endast upp två länkar o det är två inlägg som du har gjort här.  någon lokal dala artist? 

Nja Lars Winnerbäck kallas han i folkmun


   
SvaraCitera