Aviseringar
Rensa alla

Illustrerad Vetenskaps IQ-test


Ämnesstartare

Egentligen behövande städa och plugga kan man ju inte annat än att göra en massa roliga tester på Internet och läsande Blogge Bloggelitos blogginlägg om ett IQ-test (på vilket han fick 127) så blev jag tvungen att själv göra det! Jag fick och klådde honom med 3 poäng [y] » Du fick bättre resultat än 97 % av populationen.» Alltid kul att höra XD...

Nåväl, här är testet! Bifoga en printscreen när ni skriver era resultat så vi slipper "han ljuger-" och "internetkuksdiskussioner".

Ja just det, testet hittar ni här.

Skärmbild.png


   
Citera
Ämnesetiketter

   
SvaraCitera

På inet har alla ett IQ på MINST 115. Ingen har under medel, som är 100, right?[party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

z i n:

http://ungdomar.se/forum.php?thread_id=209270&page=1
http://ungdomar.se/forum.php?thread_id=217000&page=1

Hmm.. Den första är nästan ett år gammal, och n:o 2 är en poll från mars. Det nyskapande i min är bildkravet - tänk dig typ den gamla "posta din penis med en linjal bredvid", fast utan snoppar. [smile]


   
SvaraCitera

Hampie:

Hmm.. Den första är nästan ett år gammal, och n:o 2 är en poll från mars. Det nyskapande i min är bildkravet - tänk dig typ den gamla "posta din penis med en linjal bredvid", fast utan snoppar. [smile]

Haha xD


   
SvaraCitera

Hampie:

Nåväl, här är testet! Bifoga en printscreen när ni skriver era resultat så vi slipper "han ljuger-" och "internetkuksdiskussioner".

För det är ju så svårt att fejka?


   
SvaraCitera

Hampie:

tänk dig typ den gamla "posta din penis med en linjal bredvid"

Finns det alltså en sån tråd? [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ad Hominem:

För det är ju så svårt att fejka?

Nej, men omständligare. Jag tror inte någon.. ids göra det faktiskt, inte för en forumtråds skull.


   
SvaraCitera

Hampie:

Nej, men omständligare. Jag tror inte någon.. ids göra det faktiskt, inte för en forumtråds skull.

Underskatta inte UM-medlemmar. [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Wooo! 😀
Beat ya Hampie [cool]

IV-test.JPG


   
SvaraCitera

Hade 116, "över normal".


   
SvaraCitera

Bara 117 [cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

125


   
SvaraCitera

764.


   
SvaraCitera

Fick 110, inte allt för dåligt väl? [blush]


   
SvaraCitera