Aviseringar
Rensa alla

Imitera PÖD


Haien

Pepparkakor är goda för när jag och Elin åt dem på sommaren när geten föddes sprang vi längs stranden. 

Chi-cu-lagui är den finaste yaoiskådespelaren på nätet eftersom Elma hjälpt mig klippa gräset.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Haien:
Pepparkakor är goda för när jag och Elin åt dem på sommaren när geten föddes sprang vi längs stranden. 

Chi-cu-lagui är den finaste yaoiskådespelaren på nätet eftersom Elma hjälpt mig klippa gräset.

jag får sånt nästan varje dag av henne på snap fattar 50% av vad hon skriver. no offence skelett


   
SvaraCitera

dahlbear:

jag får sånt nästan varje dag av henne på snap fattar 50% av vad hon skriver. no offence skelett

Jag trodde chicu var på riktigt men kom bara fram till en flygplats eller semesterort och nån hund när jag sökte Ledsen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hittade en kjol för 45 kr på loppis men gav henne 50 den har små motiv jordgubbar på sig svarta med vita prickar istället för röda gula prickar Rodnar jätte bra till uffsiga sockar snart är det jul men jag tycker inte om fisk men köttbullar man kan se på koreansk drama men utan undertexter fast han är så snygga Shuya-Chan Hjärta 


   
SvaraCitera

natturs:
Hittade en kjol för 45 kr på loppis men gav henne 50 den har små motiv jordgubbar på sig svarta med vita prickar istället för röda gula prickar Rodnar jätte bra till uffsiga sockar snart är det jul men jag tycker inte om fisk men köttbullar man kan se på koreansk drama men utan undertexter fast han är så snygga Shuya-Chan Hjärta 

Det var ju inte krångligt att läsa förutom shuya, menar du shibuya eller Tayuya? Mycket glad


   
SvaraCitera

Vad får dig att tycka om att äta?


   
SvaraCitera

jag vet inte vad jag gör här, jag bara finns och skriver ibland när jag känner för det


   
SvaraCitera
Haien

Jag är klar och medveten. Ärlighet är min grej.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hej jag är Haien. Finns egentligen inte så mycket mer att säga om mig själv. 


   
SvaraCitera

Vaniljbullar är nice, han är och hon är. Allt är nice, fredag snart eller? 


   
SvaraCitera
Cobrak

jag andas söta killar


   
SvaraCitera
Cobrak

söta killar är min stora passion i livet


   
SvaraCitera

Kanske segla i sommar och spana in snygga tjejer på öarna sedan basta och vänta på snön ska falla så man kan springa ut naken om man inte hunnit somna med näsan i en bok. Då upptäckte man att man bara läste om seglingen och inte har gjort något av de. Pling.


   
SvaraCitera

jag gillar koreaner men junghi är kines, jag köpte en ny lampa och träffade Britt i stan, vi gick till Kpop academy tsm och där hittade jag en söt eboi som pratade mandarin flytande. Hello kitty gillar man, det är mysigt med regnväder men jag tycker att Olof Palme var sexig. Ska sticka en halsduk själv, mamma har skickat mig garn, är det lördag imorgon, love alert har premiär. Glatt skålande


   
SvaraCitera