Dillaan_ Skapade trådar Postade inlägg 3 Nov 2008, 16:26 Imorgon vinner Barack Obama, eller vad säger ni? Jag är iallafall på hans sida!
lockbete Skicka meddelande Skapade trådar Postade inlägg 3 Nov 2008, 16:28 han vinner, men av fel skäl
Insert name here Skicka meddelande Skapade trådar Postade inlägg 3 Nov 2008, 17:15 Dillaan_:Imorgon vinner Barack ObamaIngen vet säkert. Men hoppas det i alla fall, särskilt med tanke på att McCain skulle kunna dö och då blir Palin president... Hon verkar inte ha alla hästarna i stallet.
The Box Skicka meddelande Skapade trådar Postade inlägg 3 Nov 2008, 17:33 Marielle Hagblad:Är det val imorn? Du är ju fan skribent Marielle Hagdal, skärpning
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 3 Nov 2008, 19:38 The Box:Du är ju fan skribent Marielle Hagdal, skärpningVad har det med saken att göra?
The Box Skicka meddelande Skapade trådar Postade inlägg 3 Nov 2008, 19:39 Marielle Hagblad:Vad har det med saken att göra?Ska inte ni ha kunskap inom det mesta då Marielle Haglund?
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 3 Nov 2008, 19:42 Dillaan_:Jag är iallafall på hans sida! Ge mig tre argument varför.
The Box Skicka meddelande Skapade trådar Postade inlägg 3 Nov 2008, 19:43 iddqd:Ge mig tre argument varför.1. Han är svart2. Ja gillar hiphop and RnB3. Det är inne
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 3 Nov 2008, 20:04 The Box:Ska inte ni ha kunskap inom det mesta då Marielle Haglund?Lol. Nej. Min uppgift är att skriva texter, inte vara någon allvetare. Den uppgiften lämnar vi till besserwissrar så som du.
smisk Skicka meddelande Skapade trådar Postade inlägg 3 Nov 2008, 20:05 Vettefan om han vinner. Valsystemet i USA är så jävla dåligt.
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 3 Nov 2008, 21:08 The Box:1. Han är svart2. Ja gillar hiphop and RnB3. Det är inneJo, troligtvis.
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 3 Nov 2008, 21:10 vet nån vilken tid? är det mitt på dagen svensk tid heller mitt i natten svensk tid?
Wickerchair Skicka meddelande Skapade trådar Postade inlägg 3 Nov 2008, 21:15 Maxwinner:vet nån vilken tid?Valvakorna kommer sändas natten till onsdag.
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 3 Nov 2008, 21:17 Vi får hoppas det. Massor av amerikaner på mitt jobb ska valvaka hela natten. Flera utav dem har sagt att de kommer bli vansinniga/börja gråta om McCain vinner. En av dem har t.o.m. en mor som överväger att lämna landet om han vinner.
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 3 Nov 2008, 21:19 Alla måste spela The Time's They re' A-Changing om Obama vinnerOm McCaine vinner spelas A Hard Rain's A-Gonna Fall
Dillaan_ Skicka meddelande Skapade trådar Postade inlägg 3 Nov 2008, 21:47 iddqd:Ge mig tre argument varför.1. Han drar hem alla amerikaner från Irak2. Han legaliserar abort3. Han är en frisk fläkt i ett korrupt land
vilketnamn Skicka meddelande Skapade trådar Postade inlägg 3 Nov 2008, 22:30 Dillaan_:1. Han drar hem alla amerikaner från Irak2. Han legaliserar abortTvå väldigt bra punkter tycker jag
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 3 Nov 2008, 23:15 Dillaan_:1. Han drar hem alla amerikaner från IrakHa. Hahahaha. Hahahahahahaha.Dillaan_:2. Han legaliserar abortSist jag kollade var det inte olagligt på federal nivå. Dillaan_:3. Han är en frisk fläkt i ett korrupt landJo, tjena.