Aviseringar
Rensa alla

Imorrn åker jag till Kolmården.


Ämnesstartare

Nu har jag varit där[bigsmile]
Vi åkte kl 07:30 och var framme ca. 11:00.
Det var riktigt kul faktiskt, men när vi betalat biljetterna så ville vi in i terrariet men det kostade 90kr extra! Så det var synd.
Jag och min polare åkte linbanan, som kostade 80kr, men man såg inte så mycket av djurparkan eftersom den åkte RUNT djurparken och det var en massa trädtoppar i vägen. Men det var en fin utsikt för övrigt där uppe.

fade:

delfinshowen

Den var bra, men det var en jävla massa snack. Det kändes mer som undervisning än delfinshow.

Priset på inträdesbiljetterna var knäppa:
Alt. 1 - Biljett 245kr då kostar safari 80kr.
Alt. 2 - Biljett 295kr (50kr mer) då kostar safari 30kr (50kr mindre).
+Att terrariumet kostade 90kr, vilket ingick i något av biljettpriserna[n]
Allt annat var också dyrt, en 50cl dricka kosta 22kr![n]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kill_enemy:

Den var bra, men det var en jävla massa snack. Det kändes mer som undervisning än delfinshow.

Mycket möjligt 😛 va iaf fascinerad av när dom flög upp ur vattnet sådär 😛 kom på att jag åkte linbana också.... de va typ kul [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kill_enemy:

Nån som varit där?
Är det kul där?

Ja och sådär.

kill_enemy:

Den var bra, men det var en jävla massa snack. Det kändes mer som undervisning än delfinshow.

Jag tycker att delfinshowen var urusel jämfört med för några år sedan.
Var den tjocka tjejen er "värd" eller den smala killen?
Tjocka tjejen var nog jobbigaste ever, och eftersom jag var handväska åt min kusins familj fick jag gå två ggr på delfinshowen, eftersom han ville se dem igen. killenvar bättre.

Jag tyckte överlag att det inte var någon kanonupplevelse, något av det, men tröstar mig med att jag är för gammal för sånt där [cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

vargarna bråka med björnarna

[sad]
Vi tvivlade på att det ens fanns vargar i bjornhägnet. Vi såg knappt ens björnarna.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Emmelipemmeli:

Vi tvivlade på att det ens fanns vargar i bjornhägnet. Vi såg knappt ens björnarna.

jag såg typ inga giraffer istället, blev besviken.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Emmelipemmeli:

Var den tjocka tjejen er "värd" eller den smala killen?

Nope, det var nån tjej som spelade pirat/pirat-hora[n] Hon pratade så in i helvete.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera