Aviseringar
Rensa alla

Impopular opinions


oneday

oneday:
Han som sa att eminens dotter var het och bytte genre efter att blivit dissad av eminem (minns inte vad han heter) förtjänar inte den recognition eller kändisskapet han har

Mgk heter han!!!


   
SvaraCitera

stanislavdenstore:

Låter överraskande sensuellt. Nej tack Tardig

varför överraskande?


   
SvaraCitera
mdma
 mdma

jag tycker inte om ju*ar


   
SvaraCitera
Miijaa

youngvobb:

katastrof

Eller hur. Varför skulle dom behöva det? Räcker väl med att dom predikar det åt alla andra.


   
SvaraCitera
Lokes
Ämnesstartare

mdma :
jag tycker inte om ju*ar

ursäkta?


   
SvaraCitera

Miijaa:

Eller hur. Varför skulle dom behöva det? Räcker väl med att dom predikar det åt alla andra.

ok


   
SvaraCitera

Jag brukar lyckas vara lite kontroversiell och så slutar folk prata med en för att man har ''fel åsikter''. Folk är så satans ytliga, är ens åsikter ens så viktiga att man måste säga upp vänskap pga av lite åsikter (som man sen kanske ändrar, vem vet), personen är viktigare än åsikterna. Man kan vara goda vänner och ha väldigt olika åsikter, jösses.


   
SvaraCitera

Bara för det ska jag säga en ''impopular opinion'' eller en ''kontroversiell åsikt'' som det heter på svenska. Stockholmare är banne mig riktigt ytliga (kommer själv från Stockholm och vill bort härifrån).


   
SvaraCitera
Lokes
Ämnesstartare

Trevlig-Snubbe:
Jag brukar lyckas vara lite kontroversiell och så slutar folk prata med en för att man har ''fel åsikter''. Folk är så satans ytliga, är ens åsikter ens så viktiga att man måste säga upp vänskap pga av lite åsikter (som man sen kanske ändrar, vem vet), personen är viktigare än åsikterna. Man kan vara goda vänner och ha väldigt olika åsikter, jösses.

med tanke på att folk lämnar dig för dina åsikter så måste du ju vara mer än ”lite” kontroversiell, man säger ju inte direkt upp kontakten med nån för att den tycker apelsinjuice är godare än äppeljuice Rullar ögonen


   
SvaraCitera

Lokes:

med tanke på att folk lämnar dig för dina åsikter så måste du ju vara mer än ”lite” kontroversiell, man säger ju inte direkt upp kontakten med nån för att den tycker apelsinjuice är godare än äppeljuice Rullar ögonen

angår inte dig för fem öre din mes


   
SvaraCitera
oneday

youngvobb:

angår inte dig för fem öre din mes

angår inte dig heller


   
SvaraCitera
Lokes
Ämnesstartare

youngvobb:

angår inte dig för fem öre din mes

d min tråd 


   
SvaraCitera

kan ni 3 bestämma er nån gång xD


   
SvaraCitera

Lokes:

d min tråd 

nej


   
SvaraCitera

Lokes:

med tanke på att folk lämnar dig för dina åsikter så måste du ju vara mer än ”lite” kontroversiell, man säger ju inte direkt upp kontakten med nån för att den tycker apelsinjuice är godare än äppeljuice Rullar ögonen

Så är det ju.


   
SvaraCitera