Aviseringar
Rensa alla

In Flames tröjor och mått! HJÄLP MIG! Har du köpt och vet?!?!


Ämnesstartare

Någon som köpt In Flames hoodies i Unisex storlekarna på Tradera?
Det är så att min flickvän köpte en tröja åt mig med Medium storlek, som var liten, nästan för liten! precis så jag klarar mig, så nu har vi bestämmt att jag ska betala den och så köper vi en till, men jag vet inte om jag ska ta L eller XL.

har kollat lite på nätet och det ska bara skilja 2 cm mellan varje storlek, men isf kan en normalt vältränad 20 åring klara sig undan ganska lagom med XL? det är det största som finns på tradera. hur går det ihop, någon som köpt där och kan säga om dom skiljer väldigt mycket i storlekarna mellan M, L och XL?

Tack för svar:)


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

lol wut? Du tror inte att olika upplagor av olika designer trycks på olika märken? Maila och fråga efter en sizechart ffs.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag gillar inte In Flames [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

iddqd:

ol wut? Du tror inte att olika upplagor av olika designer trycks på olika märken? Maila och fråga efter en sizechart ffs

Mjo men nu är det bara samma designer på Tradera som säljer dessa kläder. mailade för en vecka sen och har inte fått något svar. det som är problemet


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Riiikard:

Jag gillar inte In Flames [no-no]

jag gillar inte dig![no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

JLegendary:

Mjo men nu är det bara samma designer på Tradera som säljer dessa kläder. mailade för en vecka sen och har inte fått något svar. det som är problemet

Bootlegs? Skit i det i så fall, bootlegs är gay.
Annars kan du ju kolla vilket märke det är på tröjan du fick och kolla upp hur stora de brukar vara.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

JLegendary:

jag gillar inte dig!

Tack, desamma [cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

iddqd:

Annars kan du ju kolla vilket märke det är på tröjan du fick och kolla upp hur stora de brukar vara.

grymt tips, ska göra det direkt!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera