Aviseringar
Rensa alla

in love?


McLuver:

Om hon tar den i tvåan så är det värt det...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fan inte mitt fel att sånt händer, kan inte ens sluta tänka på henne, tänker typ 24/7 :S

vill inte verkligen glömma bort henne, hon e den vackraste tjej jag har sett.


   
SvaraCitera

windowslive:

ärre konstig eller nåt att vara ihop med en i sin egen klass?

Nej, men det blir jobbigt om ni gör slut.

två pers i min klass blev ihop, men gjorde slut efter några månader och det slutade med att killen bytte skola [y]


   
SvaraCitera

No don't mate. Om ni ska gå för romantiska rela<tioner kommer det bara sluta i katastrof för klassen och dig själv eller henne.


   
SvaraCitera

Jag skulle väl inte se det som ultimat att ha ett förhållande med någoni min klass. Drygt när det tar slut, drygt för alla andra i den första nykära fasen, dryga kommentarer, nejnejbaranej

Men är du kär, varför inte lära känna henne mer? Det är ju dessutom så att ni är TVÅ om att bestämma om det är ok att vara tillsammans med nån i klassen ju.. du och hon. Inte vi.


   
SvaraCitera

Okej, jag ska inte säga något om att det är rätt eller fel.. Det är ni som tar hand om det. Men jag kan ju ge dej ett bra tips.
Skojja med henne och va inte rädd se henne som en vän först för om du inte kan vara kompis kan du aldrig vara tillsammans. Så mitt tips är att börja med att snacka bland alla och sedan så använder du fantasin. [y]

jag har lärt mej att om man verkligen vill så går det.
Ska ge dej ett exempel på min relation till en tjej..
Vi snackade om basket och hennes kompisar var alltid med och vi var som ett litet "gäng" (på rasterna) där jag var ensam kille (Det är bäst att vara ensam så andra inte tar den plats du vill ha i "gänget".) anyway, jag gick hem från en träning och ojj jag träffade henne helt själv. Var detta tur? Ja, till viss del men jag tror att allt handlar om att vilja något riktigt mycket.
Ett tips nu är att du ska ha bra och rolig humor och bry dej ALLTID om hennes vänner för det gör att hon bryr sej om dej. Men visa henne något speciellt så att hon får den signalen från dej. Hon ska känna det de andra inte får känna. Med lite tanke och lite fantasi bakom det hela kommer detta att funka. Believe me, det har funkat.

Okej, sen att den här tjejen är 2år yngre en jag säger någ inte att det inte funkar på en i din klass.. Utan det borde vara lättare med en i klassen eller? [bigcheers]
Så GO FOR IT. vill du så går det. [wink]


   
SvaraCitera

EH kör på det, bara för att de inte skulle hålla betyder det inte att de inte kan vara vänner efter [no-no]


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera