Aviseringar
Rensa alla

In yer face(s), bitches


Ämnesstartare

Igår när jag befann mig på sthlm central, i väntan på mina kompisar, började en snubbe snacka med mig.
Jag var övertygad om vilket stjärntecken han var, efter att ha snackat med honom i mindre än 10 minuter. Det var verkligen alldeles för tydligt vad han var så jag sa, helt spontant "Är du född i augusti" såg ut lite såhär också "8)" och han blev helt paff och började röra sig konstigt samtidigt som han nästan skrek: "Hur visste du det?!". För att göra honom lite mer skraj sa jag "haha, så due lejon?!" och han svarade Ja och började fråga massa.
... Gissade även rätt stjärntecken på en tjej som var på besök (provapå-dag) på vår skola. Vilket tecken hon var var också indiskret.

Ni förstår inte sådant, n00bz.
Fan vad jag hatar när folk förnekar. Vill kasta en stjärnteckenbok på er. Känn er fetägda.


   
Citera
Ämnesstartare

Dberorpå:

Känn er fetägda.

Vilket stjärntecken är jag, o du store sierska?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stjärntecken är bull


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Schism:

Vilket stjärntecken är jag, o du store sierska?

För jag har ju verkligen träffat dig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

obs, glömde nämna att jag kmr få en djävla massa kritik av er n00bz nu och det kmr irritera mig ngt enormt.
fan[zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dberorpå:

För jag har ju verkligen träffat dig.

Ja, på ungdomar.se och det är allt som gills.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Schism:

Ja, på ungdomar.se och det är allt som gills.

Har nog aldrig skrivit med dig på um förr, förutom nu så jag vågar inte gissa ditt tecken. Är ärligt för rädd för att gissa fel ca 5 ggr.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stjärntecken är för stjärtgossar...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stjärntecken kan stämma till viss del tror jag, men det har ingenting med stjärnorna att göra. Tror snarare att den årstid du föddes under kan har präglat en del av din personlighet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du gissade fel på mig. 😛


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aristoteles:

Tror snarare att den årstid du föddes under kan har präglat en del av din personlighet.

Det har inget med stjärntecken att göra.
Varje stjärntecken styrs av en planet. Det tecken man föds i kallas också soltecken, alltså betyder det att solen var placerad i t.ex. oxen (i ditt fall) när du föddes. Sen kan du ha t.ex. en massa pluto i ditt horoskop, vilket gör att du mer är som en skorpion än oxe - exempelvis, alltså.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dberorpå:

vilket gör att du mer är som en skorpion än oxe - exempelvis, alltså.

Tror som sagt ej på dessa planetariska påhitt. Men tror att personer födda olika tider på året kan ha vissa drag.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aristoteles:

Tror som sagt ej på dessa planetariska påhitt. Men tror att personer födda olika tider på året kan ha vissa drag.

aristoteles:

Stjärntecken kan stämma till viss del tror jag, men det har ingenting med stjärnorna att göra.

[rolleyes][zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dberorpå:

[rolleyes][zzz]

Vad är det du inte förstår lilla du?


   
SvaraCitera

har för mig att du gissade rätt på mig, men vet iofs ej om du gissade el om jag skrivit det i ngn tråd du läst


   
SvaraCitera