Aviseringar
Rensa alla

INAKTIVERAT FB-KONTO?!


Ämnesstartare

Hej!

Funderar på att inaktivera mitt facebook-konto för några veckor (personliga anledningar). Jag vet hur man gör, men jag undrar hur det kommer bli när jag "kommer tillbaka". Kommer mina vänner, foton etc. finnas kvar? ÖVERTACKSAM FÖR SVAR!!!!


   
Citera

rätt säker på d


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

RÄTT säker? [confused] Det är det, jag vill verkligen inte förlora alla bilder och vänner jag samlat i flera år.. 😮


   
SvaraCitera

Asttriiid:

RÄTT säker? [confused] Det är det, jag vill verkligen inte förlora alla bilder och vänner jag samlat i flera år.. 😮

"samlat"

hahahaha


   
SvaraCitera

Det gör dem. Det fanns taggade bilder på mig på facebook redan innan jag blev medlem, så det är ingen fara.


   
SvaraCitera

trodde det stora problemet med fäjsbok vara att verkligen ta bort allt efter sig


   
SvaraCitera

Asttriiid:

jag vill verkligen inte förlora alla bilder och vänner jag samlat i flera år.. 😮

seriöst skrattar fortfarande när jag skriver detta


   
SvaraCitera

sluta ha läskigt namn


   
SvaraCitera

Asttriiid:

jag vill verkligen inte förlora alla bilder och vänner jag samlat i flera år.. 😮

Hahahahaha [bigcheers]


   
SvaraCitera

Asttriiid:

jag vill verkligen inte förlora alla bilder och vänner jag samlat i flera år.

Hahahahahah[bigsmile][bigsmile][bigsmile][bigsmile]

Det bästa är nog att fråga deras support eller googla din fråga.


   
SvaraCitera

Asttriiid:

RÄTT säker? [confused] Det är det, jag vill verkligen inte förlora alla bilder och vänner jag samlat i flera år.. 😮

[bigcheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tack för all hjälp och alla utskrattningar.... [crazy]

Hur som helst inaktiverade jag mitt konto för några timmar, sen insåg jag att det inte var någon bra idé [confused]

Men alla bilder och sånt som jag SAMLAT fanns kvar sen när jag aktiverade det igen! [bigsmile]


   
SvaraCitera

ah

har folk som inaktiverade
var vänner med dem sen när de kom tillbaks


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

har för mig att taggarna försvinner. Du kommer alltså ha 0 foton på dig själv uppe. Någon som kan confirma?


   
SvaraCitera

Ja, dina vänner kommer finnas kvar och vill man återaktivera är det bara att logga in som vanligt.


   
SvaraCitera