Aviseringar
Rensa alla

Inatt upplevde jag en Kuslig Händelse!!!!! :S


Ämnesstartare

Japp Vadå undrar ni då ska jag svara på erat undrande.

Jag drömde en dröm vad drömde jag? Jo att jag tog droger. Precis när jag tagit drogen så VAKNAR jag mitt i natten och vad händer då?

HELA huvudet Vibrerar(!!!!!) och jag hör något FÖRJÄVLIGT väsen typ som en Fläkt eller SurrSurrSurr i huvudet ett tag, sedan försvann det... OCH det var ingenting i hemmet. Uh vilken HEMSK känsla. Det kändes så Kusligt nästan SPÖKLIKT... vad var det?

Och nej jag drömde inte och nej jag hade inte tagit några droger, drömde det bara och direkt när jag fått i mig drogen så POFF upplevde jag detta.
[shake]


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Du är schizofren.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Infraröd:

Du är schizofren.

VAAAA[cry][cry][cry][cry][cry][cry]

Nej, det måste - MÅSTE finnas en naturlig förklaring. Det verkar som om att jag hamnade i vibrationsstadiet nu när jag söker - ASTRALRESA


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

spindelnätaren:

VAAAA[cry][cry][cry][cry][cry][cry]

[zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du va säkert bara trött[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

haha


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det skulle kunna vara sömnparalys som inte riktigt försvunnit. Tänker då mest på de hypnagoga hallicunationerna som man har vid desse tillfällen. Jag tror inte det är något du behöver oroa dig över.

http://sv.wikipedia.org/wiki/Hypnagogi

Du kanske har hört talas om "gamla haggan" eller "old hag". Det är människor som vaknar upp utan att fullt vakna upp, så deras kropp fortfarande är under sömnparalys, de kan inte röra sig och hallicunerar att det finns ett ont väsen i rummet som vill skada dem. Helt ofarligt men förargligt och jobbigt. Vad jag skrev ovan borde då vara en Gamla-haggan-light.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Infraröd:

Du är schizofren.

[y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du har blivit besökt av.... UTOMJORDINGAR!

Jag håller på vad Stinky_alex sade.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Inatt hade jag också en dröm om att jag tog droger [surprised] Iallafall, det där låter som sömnparalys. Jag brukar själv få sånna ofta, också med ett sånt där surr i huvudet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har fått det här också. Man kan inte röra på sig, ögonen vibrerar när man försöker öppna dem, och någon gång har även en bild jag har på väggen bytt skepnad fram och tillbaka till ett hundhuvud, samt vad som såg ut som en mini-Hitler dansat på min stol.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera