Aviseringar
Rensa alla

Inbillning eller hallunicerarjag?


[smile]


   
SvaraCitera

Åh, pink_lover är tillbaka. Hej! [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

respons:

Åh, pink_lover är tillbaka. Hej!

Hej respons. inte för att vara taskig men jag kmr inte direkt ihåg dig[sad]


   
SvaraCitera

Damn.. Du skrämmer mig, sitter här i mörkret helt själv, kommer inte våga sova nu. [cry]


   
SvaraCitera

pink_lover:

Hej respons. inte för att vara taskig men jag kmr inte direkt ihåg dig

[sad]

Vi har ju en massa fina minnen från IRC-kanalen och PMande. [cry]

Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Damn.. Du skrämmer mig, sitter här i mörkret helt själv, kommer inte våga sova nu.

hur kan man sitta ensam i mörkret[shake] jag sitter oxå själv men jag kollar runt typ hela tiden åh så[sad]
sitter och kolla på liftaren shit vad läskig film åh sen kollar jag jämnt på ytterdörren..för ibland e vår förr öppen 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

respons:

Vi har ju en massa fina minnen från IRC-kanalen och PMande.

skrev jag det där? oj..men iaf vi slutar att snacka om något annat för det handlar inte om det här i den här trådet


   
SvaraCitera

pink_lover:

hur kan man sitta ensam i mörkret

Helt mörkt är det ju iofs inte, bildskärmen lyser upp en del! [wink]

Tände taklampan nu bara för att...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Helt mörkt är det ju iofs inte, bildskärmen lyser upp en del!

Tände taklampan nu bara för att...

va bra [smile] kolla bara inte på kanal 5.. du kmr att stirra över allt då.. det gör jag[sad]


   
SvaraCitera

pink_lover:

ingen som vet?

VET inte, men kan ju spekulera lite 🙂
vill påpeka att jag anser inte att du ljuger, jag tror att du såg det du säger att du såg (benefit of a doubt).

Det jag vet angående detta är att vi är jätte bra på att se ansikten överallt (för att ansikten är jätte viktiga för oss) och att våra hjärnor är super bra på att hallucinera, om du haft syre brist så kan du börja hallucinera, och i mörker är det också lätt att hallucinera om man verkligen försöker.
men om du inte råkat ut för någonting så är det troligen mer "inbyggt" i dig så att säga, det är inte ovanligt att personer hallucinerar och jag tycker att det är sjukt störande att vissa folk anser att man är galen om man ser i syne.

men lek lite med det, hallucinationerna ligger i din hjärna, och du styr till viss del din hjärna, om du ser någonting igen så försök förvränga det till någon as snygg person (som jag) och så baaa har du full kontroll över de efter ett tag, så kan du kanske göra så att du hallucinerar fram gånger tabellen tre diminsionellt framför dig och så baaa kan du memorera det as lätt eftersom att du kan ta fram den när du vill eller så hittar du på något bra mattematiskt system som du använder dig av...
ah du hittar på något.[y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

JoElite:

VET inte, men kan ju spekulera lite 🙂
vill påpeka att jag anser inte att du ljuger, jag tror att du såg det du säger att du såg (benefit of a doubt).

sry om jag låter osmart men vad e benefit of a doubt?
Åh hur får man hjärnbrist? man ska äta typ järn för att inte få om jag har rätt? [crazy]


   
SvaraCitera

pink_lover:

vad e benefit of a doubt?

Han menar benefit of the doubt och menar att han i valet mellan att tro något bra eller dåligt om dig (huruvida du bullshittar eller ej alltså) väljer det som är bra.


   
SvaraCitera

pink_lover:

gick upp från sängen

Låg du i sängen när du såg grejer? Du drömde!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

respons:

Låg du i sängen när du såg grejer? Du drömde!

JAAG DRÖMDE INTE! jag öppnade ögonen sen vaknade jag upp. sen såg jag. jag var vaken fatta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vad e det du inte fattar? jag har aldrig frågat om jag drömde elr inte? fatta e ni så tröga elr?


   
SvaraCitera