Aviseringar
Rensa alla

Inbillningar


Ämnesstartare

Hört/sett väldigt många nämna/prata om att de alltid inbillar sig att någon typ ska mörda de under den tiden de stänger ögonen medan de duschar,
..but I don't, har verkligen ingen förståelse för det.


   
Citera
Ämnesstartare

I duschen är man ju rätt sårbar och har svårt att höra vad som försiggår utanför badrummet pga det rinnande vattnet så det kan ju vara lite läskigt. Minns att jag när jag var runt 12-13 alltid hade flera stereos på och badrumsdörren vidöppen när jag var ensam hemma och duschade. Tyckte då även att det var läskigt att sova när jag var ensam hemma. That kontrollbehov.


   
SvaraCitera

tänker mest på ormar när jag ska duscha å blundar
typ att ngn ska komma upp ur avloppet.
usch


   
SvaraCitera
reben

va säker d skulle komma små spindlar ur duschen alternativt spindelben ur duschmunstycket när jag va liten om jag inte kollade mot den hela tiden det var bara inbillning vet idag att det inte händer ibland kollar jag rakt fram när jag duschar


   
SvaraCitera

reben: det var bara inbillning vet idag att det inte händer

vet att d inte kmmr komma upp ngn orm ur mitt avlopp heller, men hjälper ej Ledsen
samma med min mörkrädsla som ibland poppar upp


   
SvaraCitera
reben

Blivande_japan:

vet att d inte kmmr komma upp ngn orm ur mitt avlopp heller, men hjälper ej Ledsen
samma med min mörkrädsla som ibland poppar upp

🙁 skaffa en bättre sil i brunnen
e oxo mörkrädd ibland. asmörkrädd hemma i mina föräldrars hus. e tänt överallt när jag är ensam hemma 8--)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan: tänker mest på ormar när jag ska duscha å blundar


   
SvaraCitera

reben:

🙁 skaffa en bättre sil i brunnen
e oxo mörkrädd ibland. asmörkrädd hemma i mina föräldrars hus. e tänt överallt när jag är ensam hemma 8--)

tror inte d skulle hjälpa!

tkr också det är mkt värre när jag är hos mina föräldrar!! undrar om det beror på att det är större eller om man typ är "van" vid att vara mörkrädd där.


   
SvaraCitera
reben

Blivande_japan:

tror inte d skulle hjälpa!

tkr också det är mkt värre när jag är hos mina föräldrar!! undrar om det beror på att det är större eller om man typ är "van" vid att vara mörkrädd där.

🙁

m tror det är att man är van. va rädd för ca allt i hela världen när jag va liten o uppväxt m värsta skräcken för mammas hus som e ganska stort. blir väl att d hänger kvar ba 🙁


   
SvaraCitera