Aviseringar
Rensa alla

indisk inredning


Ämnesstartare

jag e grymt sugen på att inreda indiskt i mitt hem hur ska jag göra för att få det så indiskaktigt som möjligt? färger är väl färger som orange lila osv tycker jag lr?

vad är TYPISKT indiskt
lr finns det ett annat land jag kan få inspiration från?
vilken färg e snyggast på kakelplatter i kök?

jag vill helsti nte måla väggarna för jag byter inredning som underkläder så går det att göra det indiskt med vita väggar o en fondvägg som e typ....beige...nää lite ljusbrun...typ?


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Angelize:

vad är TYPISKT indiskt

kobajs och lera[shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kebu12:

kobajs och lera[shake]

men nje...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vegetarian och Indiskt vilken ovanlig blandning nehe xD Går inte de typ ihop med varandra[rolleyes]

Angelize:

vad är TYPISKT indiskt

såna pärlor på snören som hänger i dörringångar, gul färg 😛 The things that come´s to mind[cool]

Angelize:

lr finns det ett annat land jag kan få inspiration från?

Japan, samuraj svärd på väggen och allt[cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

men nje...

jo, dom använder kobajs till typ allt där[shake]


   
SvaraCitera

lr


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Netherlick:

Vegetarian och Indiskt vilken ovanlig blandning nehe xD Går inte de typ ihop med varandra[rolleyes]

Jag gör ingen stor grej av att jag är vegetarian. Det är bara vad jag väljer att äta, inte en livsstil. [zzz] Min personlighet är inte vegetarisk...

Netherlick:

såna pärlor på snören som hänger i dörringångar, gul färg 😛 The things that come´s to mind[cool]

Va?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hönzgoggel:

ja typ alltså vill ha den där mysigheten med ljus osv o varma färger 😛 vet inte om jag vågar satsa fullt ut o göra allt i indiskt men all or nothing annars blir det det gamla tråkiga vitt svart vitt svart... ikeaaktigt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

Min personlighet är inte vegetarisk...

Jag bara jävlas lite 😛

Angelize:

Va?

Du vet xO såna som hänger i dörringångar istället för en dörr med pärlor typ som man går igenom. Kakel ska vara gult om det ska vara indiskt, gärna mycket växter överallt oxå


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Typ små små bord med fina prydnadsgrejer och myyycket ljus, rökelser, små gudar, typ Ganesha, transparenta färgstarka tyger, kuddar med tofsar (Montazami-style). Näää vet inte [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Netherlick:

Du vet xO såna som hänger i dörringångar istället för en dörr med pärlor typ som man går igenom. Kakel ska vara gult om det ska vara indiskt, gärna mycket växter överallt oxå

ahaaa, haha, vet inte om jag vågar. dessutom ska jag flytta till en etta och då är det fittsvårt att välja inredning...de e ju så litet så man får ju inte inreda mörkt då blir det mindre...


   
SvaraCitera

Angelize:

hönzgoggel: lr
ja typ alltså vill ha den där mysigheten med ljus osv o varma färger 😛

vill du inte måla kan du väl spänna upp lite tyg n shit o köpa kuddar i mängder i starka färger


   
SvaraCitera

besök indiska[party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

vad är TYPISKT indiskt

Gå på en bra indisk restaurang. [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag gör såhär att jag ställer alla vanliga svensson möblerna svart o vitt suck sen får jag göra indiskt med alla sakerna dvs möbler=svensson o ljus kuddar prydnadsgrejer indiskt!!! en mix helt enkelt..grunden vanlig resten inriktad på indiska


   
SvaraCitera