Aviseringar
Rensa alla

Individuella VAL!!


Icisis
Ämnesstartare

Det gymnasie har inte Entreprenörskap och internationell ekonomi i individuellt val!,om jag vill har dom två ämnen bör jag byta gymn....? eller bara läsa de kurserna hos komvux? vad rekommendera ni?


   
Citera

Varför ska du läsa dem? Du har väl behörighet till allt ändå?


   
SvaraCitera

Dan_the_ironman:

Varför ska du läsa dem? Du har väl behörighet till allt ändå?

Du vet, alla läser inte kurser bara för att de måste. Utan för att de är intresserade och vill lära sig något.

Icisis:

eller bara läsa de kurserna hos komvux?

Enklaste är väl Komvux om du redan har börjat gymnasiet. Drygt att behöva byta skola.


   
SvaraCitera

Sista valdagen var igår. Men du kommer kunna välja om vid april/majskiftet, so there's no need to worry.

Om du vill läsa entreprenörskap och internationell ekonomi bör du välja ett gymnasium som erbjuder det.Oftast brukar det vara sam- och ekonomilinjer som har sådana kurser i sitt utbud.


   
SvaraCitera

Marmoth:

Du vet, alla läser inte kurser bara för att de måste. Utan för att de är intresserade och vill lära sig något.

Ja, men varför i helvete kan man då inte köpa hem lite läroböcker för eget bruk istället för att byta skola eller slösa tid på komvux?


   
SvaraCitera

Dan_the_ironman:

Ja, men varför i helvete kan man då inte köpa hem lite läroböcker för eget bruk istället för att byta skola eller slösa tid på komvux?

Varför gå i skolan överhuvudtaget?
Hur många indianer saknas i kanoten?


   
SvaraCitera

Marmoth:

Varför gå i skolan överhuvudtaget? Hur många indianer saknas i kanoten?

Du verkar bara vilja känna dig överlägsen över folk och vägrar inse hur brutalt sorgliga dina försök är. Om jag ska vara ärlig så orkar jag inte riktigt prata med dig, tyvärr har jag fått viktigare saker att tänka på än en hatad skåning som behöver tas ner på jorden.


   
SvaraCitera

Dan_the_ironman:

Du verkar bara vilja känna dig överlägsen över folk och vägrar inse hur brutalt sorgliga dina försök är.

Käre lille du. Var är självinsikten? Anledningen till mina syrliga inlägg till dig är pga dina random påhopp direkt efter att du registrerade dig. Det tog ett tag för mig att förstå vem du var, men nu vet jag varför du gör det.

Ett annat exempel är din och din systers reaktion på min fråga om KTH. Snacka om att vara paranoida och tro att bara för att man frågar, så är det att motsäga det ni skrev.

Jag kan faktiskt inget annat än skratta åt det hela. Men lite sött är det. Protektionism[smile]

För att citera dig
"Ogillar folk som är lika dryga som mig"

Jag förstår det! [smile]

Adjöss!


   
SvaraCitera

Icisis:

t val!,om jag vill har dom två ämnen bör jag byta gymn....? eller bara läsa de kurserna hos komvux? vad rekommendera ni?

Hör med din skola om det går att läsa de ämnena på en annan skola. Vissa b-språk brukar man ju läsa på andra skolor.


   
SvaraCitera

Marmoth:

Det tog ett tag för mig att förstå vem du var, men nu vet jag varför du gör det.

Varför jag gör vad? Det jag vet om dig är det jag hört ifrån dig här och det är lagom för att avsky dig. Sen tror jag att jag pratat i tele med dig med.


   
SvaraCitera

Dan_the_ironman:

Det jag vet om dig är det jag hört ifrån dig här och det är lagom för att avsky dig.

Vi säger väl det.


   
SvaraCitera

Marmoth:

Vi säger väl det.

Vad är det jag borde veta då tycker du? Jag har läst på tråden om Statslös, vad har Rödingajävel för orsak då menar du?


   
SvaraCitera

Dan_the_ironman:

Jag har läst på tråden om Statslös, vad har Rödingajävel för orsak då menar du?

Aha, Statslös som jag skrev en tråd med under hösten? [bigsmile]

Alltså, är du på allvar?[tard] Jag struntar fullständigt i vad "du" har fått för uppfattning om mig utifrån vad en annan person har haft för uppfattning om mig när jag hade en användare som jag trollade med. Vill du fortsätta tjaffsa så PMa. Men helst inte då jag inte har tid för trams.


   
SvaraCitera

Marmoth:

Men helst inte då jag inte har tid för trams.

hahahaha, jag märker det du [wink]


   
SvaraCitera

Dan_the_ironman:

hahahaha, jag märker det du [wink]

Dan_the_ironman:

Om jag ska vara ärlig så orkar jag inte riktigt prata med dig, tyvärr har jag fått viktigare saker att tänka på

[wink][wink]


   
SvaraCitera