Aviseringar
Rensa alla

Industrial-"bubbla"?


Ämnesstartare

Lite otydlig bild men.. det är liksom som en mjuk vårta nästan, inget var i vad jag kan se/få fram iaf.

Nån som vet vad det kan vara?

1.jpg


   
Citera

Bakterier?
Klegg?
Ear collapse?


   
SvaraCitera

Låt den vara vara så går den tillbaka.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Myksa:

Ear collapse?

?


   
SvaraCitera

gethsemane:

?

Kan hända en del "lustiga" saker.


   
SvaraCitera

gethsemane:

Nån som vet vad det kan vara?

Svårt att se, men det skulle kunna vara en slags halv-keloid.
Brosket i örat kan bete sig hyfsat sepe när man har en industrial. Har haft så där oxå, fast det gick "tillbaka" och blev bra igen 🙂
Håll koll på den och blir det värre så gå tillbaka till piercaren så han får kika.


   
SvaraCitera
Hando

Har typ en sån på baksidan av min ring i brosket...har haft det i nästan ett år snart [zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

NickoKick:

fast det gick "tillbaka" och blev bra igen 🙂
Håll koll på den och blir det värre så gå tillbaka till piercaren så han får kika.

låter smart [smile]

Hando:

Har typ en sån på baksidan av min ring i brosket...har haft det i nästan ett år snart

vad jobbigt!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Myksa:

Kan hända en del "lustiga" saker.

urgh.


   
SvaraCitera
Hando

gethsemane:

vad jobbigt!!

Na, när det blir infekterat, DÅ är det jobbigt. Annars är det väl rätt okej, även om det är fult.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ingen som vet någon effektiv hemmabehandling för keloider? jag smörjer in med kortisonsalva o kör med saltvattenlösning. men det hjälper inte!


   
SvaraCitera

gethsemane:

ingen som vet någon effektiv hemmabehandling för keloider?

Jag har/har haft sån på min industrial med. Den går i vågor. Från att se riktigt bra ut till att bli jättestor typ. Orkar inte bry mig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Budolicious:

Från att se riktigt bra ut till att bli jättestor typ. Orkar inte bry mig.

åh suck.. min blöder ibland o kliar och gör ont! [sad]


   
SvaraCitera

Typiskt för broskpiercingar. Jag har typ gett upp piercande i öron pga det. Keloider. Kommer och går och behandlas väl bäst så som du gör med kortison och saltvatten. Man kan överväga att skära bort dem, om de blir för stora och hoppas på att de inte kommer tillbaks.


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera