Aviseringar
Rensa alla

Industrial & Tungpiercing


Ämnesstartare

Kablash__:

Industrialen kan ta väldigt lång tid på sig att verkligen läka helt. Ska du ha hjälm på kommer detta bli ett problem skulle ja säga 🙂

ah, jag tänker skita i industrialen tills jag blir ett eller två år äldre och vet vad jag vill göra med ridningen. [y]


   
SvaraCitera

brainsick:

ha ha ha,
nu måste jag sluta röka. känns som mission impossible typ. 🙁
några tips? även om det är en piercingtråd, hee hee.

🙂 Jag rökte flera år. Sen en dag så slutade jag, tvärt. Nu röker jag ibland på helger osv. Men sen är det nog. Inget dagligen och ibland röker jag inte på flera månader, det känns så skönt att veta att jag kan sluta när jag vill. DU måste bara bestämma dig. Fast det är ju jätte svårt i början såklart, sen är ju inte alla lika. Lycka till 😉


   
SvaraCitera

brainsick:

Rökningen har jag helt förstående för att du tycker är äckligt,
men stall?

Det är inte så mycket bakterier i en cigarett. Det är väldigt mycket bakterier i ett stall.
Och eftersom du nu är så klar med att skaffa en piercing är du väl medveten om vilka bakteriefällor det är?

brainsick:

Fruktansvärt onödig OCH omogen kommentar.
Tråkigt att du ska behöva klanka ner på annat folk bara för att DU är så deprimerad över din fruktansvärt lilla kuk.

Hoppas du känner dig riktigt jävla dum nu! Det där är fan den dummaste kommentaren jag har sett i det här forumet och det säger en hel del.
Jag sade inget omoget eller onödigt - vilket du gjorde.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Myksa:

Hoppas du känner dig riktigt jävla dum nu! Det där är fan den dummaste kommentaren jag har sett i det här forumet och det säger en hel del.
Jag sade inget omoget eller onödigt - vilket du gjorde.

Det var det med att jag skulle säga till folk innan jag kysste dem, precis som jag skulle vara äcklig bara för att jag är i ett stall på dagarna, det ÄR omoget att säga nåt sånt, att jag skulle vara äcklig bara för de, och det är onödigt att försöka få någon att känna sig äcklig på de viset. men hoppas du blir glad, för du lyckades.


   
SvaraCitera

brainsick:

du lyckades

Bara du läser på och gör rent ordentligt. Flesta missköter piercingar (eller sköter inte alls).
Du som vistas i stall får helt enkelt vara väldigt noga.


   
SvaraCitera

brainsick:

jag har egna hästar och rider varje dag, kommer industrial piercingen hindra mig med ridhjälm, el. liknande?

det vet jag inte riktigt, men när jag piercat industrial så var det huur känsligt som helst (tagit bort den nu, det blev bajs), så jag tror nog inte att jag skulle kunnat ha hjälm.

brainsick:

och tungpiercing, jag röker, är det väldigt viktigt att sluta röka när man har den, eller kan jag fortsätta röka? [shake] tror inte jag kan sluta, hehe.

min piercare sa att det bara är att skölja med vattenefter att man rökt, tills det har läkt! men man vill inte ens öppna munnen de 2-3 första dagarna, det ville inte jag iallafall. det var sjukt känsligt och jag kunde inte ens äta fil, så..

brainsick:

vilken tycker ni att jag ska göra först?

tungan kanske? det läker jädrigt fort så [crazy]
är nog industrialen du kommer få mest problem med, så..


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera