Aviseringar
Rensa alla

Inferno Online Stockholm. "efterlysning"


Ämnesstartare

Fredagen den 25 februari.

En oönskad företeelse inträffade på Inferno Online i Stockholm. Sportlovet hade en tjuvstart och jag hade blivit erbjuden ett jobb under lovet som "taksnöskottare". Från 07:00 - 15:30. Och eftersom det var en oplanerad fredag bestämde jag mig för att ensam gå och spela någon enstaka timme. Detta resulterade i att kroppen reagerade och sände ut "varningssignaler" i form av näsblod i ett relativt olägligt och pinsamt tillfälle. Jag hade dessutom varit förkyld tre dagar innan.

Jag satt nämligen framför datorn och var väldigt fokuserad i mitt spelande. Nu kände jag att det droppade ner på min tröja och jag lutar automatiskt huvudet rakt upp, tillbakalutad i datorstolen med blicken upp i taket för att stoppa blödningen. Och i samma stund ser jag att en tjej gick förbi och stannade upp.

Hon var vänlig och hämtade en bunt toalettpapper åt mig och jag var snabbt på benen igen för att skölja rent mitt ansikte och händer som fått lite blodskvätt på sig. Samtidigt när jag stod vid toalett(erna) längst bort kom jag till insikt att jag inte sagt "tack" eller visat uppskattning. Därför beslöt jag mig för att försöka träffa tjejen ytterligare en gång men hon var spårlöst borta så jag började dra mig hemåt.

Finns det någon som "vet" vem tjejen kan vara?

Kort beskrivning av det jag minns av henne:

Vit tjocktröja med dragkedja och luva.
Blond hårfärg.
Blå/gröna ögon.
Omkring 16-19 år

(Jag hoppas ni har överseende om mitt minne inte var speciellt skarpt.)


   
Citera
Ämnesstartare

aaw, du blev kääär


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

minns när jag var typ 15 och såg en kille på tåget som jag blev kär i, han klev av i en ort och jag hörde hans mamma ropa hans namn, han hade lite alternativ stil så jag gick igenom varje oskar i hans ort på helgon.net, och fann han!!!!!!!!!!!!!! :D:D:D:D


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

minns när jag var typ 15 och såg en kille på tåget som jag blev kär i, han klev av i en ort och jag hörde hans mamma ropa hans namn, han hade lite alternativ stil så jag gick igenom varje oskar i hans ort på helgon.net, och fann han!!!!!!!!!!!!!! :D:D:D:D

ahahah [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Wanking_BC:

ahahah [love]

helt crazy [crazy] men blev inget [sad] han mindes mig ej [cry]


   
SvaraCitera
Tyrael

for real?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Go for it! [cheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tyrael:

for real?

Jag har förståelse för om allt låter "överdrivet" men det är sant. Du är hjärtligt välkommen att fråga runt bland dina tjejkompisar som befann sig på inferno igår. Eller posta runt tråden.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Go for it! [cheers]

Kom fram som anden i flaskan nu, grabben. Och förvandla mig till Aladin eller något i den stilen. Posta runt / Fråga runt bland "inferno-brudar". [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sånt här är skoj! Vet du om de hade övervakningskameror där ni befann er? [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Vet du om de hade övervakningskameror där ni befann er?

Väldigt osäker. Däremot finns det en övervakningskamera placerad exakt vid ingången som inte går att missa.

Försöker beskriva miljön på bästa tänkbara sätt:
Du går förbi scenen och rakt fram. Tills du ser "Cataclysm-väggen". I mitten närmast soptunnorna satt jag.

(det var packat med folk, brukar annars inte sitta där.)
Samtliga bildskärmar i den hörnan är ljusblåa längst ramen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag får återkomma helt enkelt. Har verkligen inte tid att göra allt jobb nu. Lägger denna tråd i mina favoriter. [cute]

Att andra också arrangerar sig lite, skadar ej. [crazy]

Natti!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

är du japan


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Felparkerad:

är du japan

Nej, helsvensk. Varför undrar du? [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

det brukar spruta ur näsan när dom är pilsk


   
SvaraCitera