Aviseringar
Rensa alla

Inflyttningsfest, hur gömmer jag mig?


Ämnesstartare

Kanske lite sent att fråga nu då festen börjar om 20 min men avskyr folk. Asså det hemskaste jag vet är att hälsa och sedan ba "vad fin du är". Känner typ ingen och så just nu sitter jag iaf i garderoben med min dator och har sladd osv men finns det bättre sätt att gömma mig på då jag redan börjar känna efter ca 10 min att det börjar bli obekvämt.... 

OBS! Inte jag som håller i festen utan mina föräldrar men blev tvingad att stanna här.... De har dock inte sagt något om att inte gömma mig x) 


   
Citera
Ämnesstartare

ok den börjar om 14 min


   
SvaraCitera
mens
 mens

Du kan väl alltid stänga in dig på rummet och säga att du mår illa om du absolut inte vill hälsa på ngn


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tror inte dina föräldrar skulle uppskatta att du gömmer dig hela tiden. Försök att vara med i 30-60 minuter och om det känns allt för obekvämt så säg det till dina föräldrar och sätt dig i garderoben igen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gå hem till en kompis i alla fall...? Öva på att vara med människor? Det är kanske inte hela världen om de vill småprata, även om det inte är det bästa som finns...? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ät massa god mat o gör narr av att folk är vanliga


   
SvaraCitera
mens
 mens

Men ja, självklart är sådant här sådant man måste kunna men känns det alldeles för jobbigt så ta det i små steg. Sitt i ditt rum med dörren öppen och säg hej till alla som kommer in och tittar samtidigt som du verkar strängt upptagen med ngt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Wtf min mamma gifte sig nyss, väldigt wierd ....


   
SvaraCitera