Aviseringar
Rensa alla

Info om städer, eventuella studieplatser.


Issen
Ämnesstartare

Tanken är att jag ska bo på internat och plugga på folkhögskola minst ett år från och med i höst.

Alternativen ligger i städerna(eller väldigt nära) eller platserna Falkenberg, Karlskoga, Molkom, Skinnskatteberg, Fårösund(Gotland), Färjestaden(Öland).

Någon som vet vilken stad som är trevligast? [smile]


   
Citera

Den där staden Öland.


   
SvaraCitera
Issen
Ämnesstartare

oggelgoggel:

Den där staden Öland.

haha, jag vet inte vart på Öland, ska kolla


   
SvaraCitera

oggelgoggel:

Den där staden Öland.


   
SvaraCitera
Issen
Ämnesstartare

UPPDATERAT ÖLAND NU[smile]


   
SvaraCitera

Issen:

UPPDATERAT ÖLAND NU

Färjestaden [y] Päronens sommarställe i närheten och farsans kompis bor där. Lugnt och fint är det väl iaf.


   
SvaraCitera

Issen:

Fårösund(Gotland)

OMG JAG SKA KANSKE SÖKA DIT[surprised][surprised][surprised][surprised]

hihihihihiiii ska ringa dom och prata med dom och så får jag se om det är något för mig. så jag tycker lätt att du ska gå fårösund! eller stanna i sthlm![blush]


   
SvaraCitera
Issen
Ämnesstartare

Imoon:

hihihihihiiii ska ringa dom och prata med dom och så får jag se om det är något för mig. så jag tycker lätt att du ska gå fårösund! eller stanna i sthlm![blush]

kommer med 99,9% säkerhet inte stanna i Stockholm om jag inte är tvungen, jag pallar fan inte bo hemma mer just nu.

oggelgoggel:

Färjestaden [y] Päronens sommarställe i närheten och farsans kompis bor där. Lugnt och fint är det väl iaf.

najsnajs


   
SvaraCitera

Issen:

jag pallar fan inte bo hemma mer just nu.

word[smile]
jag ska söka en skola i sthlm och både hemse och fårösund på gotland. hoppas på gotland[bigsmile][bigsmile]


   
SvaraCitera
Issen
Ämnesstartare

Imoon:

word[smile]
jag ska söka en skola i sthlm och både hemse och fårösund på gotland. hoppas på gotland[bigsmile][bigsmile]

Bara fårösund här. Verkligen inte Stockholm.


   
SvaraCitera

Issen:

Bara fårösund här. Verkligen inte Stockholm.

Hmmm. okaayyy[cute]


   
SvaraCitera

Issen:

Verkligen inte Stockholm.

Vad underbart att jag nyss insåg att jag endast kan söka i Stockholm.. pga att jag är undwe 20 får jag cepelite studiemedel.
[cry] buhuuuh seriööst:((


   
SvaraCitera

falkenberg[y]


   
SvaraCitera
Issen
Ämnesstartare

Imoon:

Vad underbart att jag nyss insåg att jag endast kan söka i Stockholm.. pga att jag är undwe 20 får jag cepelite studiemedel.
[cry] buhuuuh seriööst:((

Du får samma som på gymnasiet, däremot kan du få extratillägg och inackorderingstillägg(bostadsbidrag lookalike), så du kommer nästan upp i vad 4 veckor kostar på folkhögskola... resten måste dock dina föräldrar eller du stå för.

Men det är inte omöjligt att börja innan 20.


   
SvaraCitera
Issen
Ämnesstartare

OF 5:

falkenberg[y]

Egentligen Vessigebro, men det är ju typ nära.


   
SvaraCitera