Aviseringar
Rensa alla

inför valborg etc


Ämnesstartare

Tjenaaa, är en ful,okysst grabb på 19 år som har lite funderingar innan valborg. Saken är den att jag helt ärligt funderar på att stanna hemma..

Har en polare som styr fest som jag ska på(?), vilket säkert kan bli jättekul, dock något jag finner störande och väldigt negativt för mitt självförtroende är hur jag blir behandlad av tjejer: försöker alltid vara trevlig och snacka lite, men det känns alltid som dom inte bryr sig ett skit och försöker slinka undan, eller bara ignorera helt.
Sen är det inte jättekul att se samma tjej som var iskall mot mig stå och har de väldigt trevligt med några polare.
Det hade varit roligt med lite kvinnligt sällskap nångång...

Vet inte hur jag ska göra, skulle kunna dra dit, ha lite kul med grabbsen och se hur de får till de, eller stanna hemma och ta de lugnt...


   
Citera

De roligaste utgångarna är (oftast) inte när man får ragg, utan när man träffar nya vänner. Jag tycker du ska gå och ha de kul med grabbsen. Prata med både andra tjejer och killar, men gör det mer på ett vänskapligt vis och inte för att ragga. Folk är oftast öppna för nya vänner men de vågar inte ta det första steget. Många tjejer som inte är intresserade av förhållanden pratar gärna med en när de märker att man inte är ute efter ragg utan vänskap och att ha kul.

Hoppas du har de kul!


   
SvaraCitera

Tror det handlar om inställning innan. Just nu gissar jag på att du har inställning "Ikväll kan vara kvällen jag träffar en tjej", sen blir du besviken i slutändan. Försök helt få bort den inställningen och ha en inställning att du istället ska ha jävligt kul med dina kompisar och kanske träffa nya vänner.


   
SvaraCitera

sluta va emo gå dit ba fö fan


   
SvaraCitera
time
 time

LimE:

väldigt negativt för mitt självförtroende är hur jag blir behandlad av tjejer: försöker alltid vara trevlig och snacka lite, men det känns alltid som dom inte bryr sig ett skit och försöker slinka undan, eller bara ignorera helt.

Jag ser det här beteendet hos både kvinnor och män hela tiden. Någon är desperat efter kontakt och närhet och går runt och minglar mycket på en fest, och när det är uppenbart att det bara är för att han eller hon är ute efter att få sällskap för kvällen så backar man ofta.

Nu vet jag ju inte om du är diskret och kanske inte försöker på massor med olika tjejer varje gång du är ute, så att alla tjejer du pratat med ser hur du går från brud till brud för att ragga, men depseration osar man liksom på långt håll och det är oftast inte ett dugg attraktivt.

Tycker du ska gå och ha kul, som de andra sa, fokusera inte på vad tjejerna tycker om dig utan ha kul med dina killkompisar, så kanske någon fattar tycke för dig ändå.


   
SvaraCitera

As she said ^

Ha kul med dina killpolare då.
Var avslappnad och se ifall någon kommer fram till dig istället.

GÖr hon det, ät henne inte.


   
SvaraCitera

klart du ska dit! kommer säkert bli askul!!!

Tennsoldaten:

Tror det handlar om inställning innan. Just nu gissar jag på att du har inställning "Ikväll kan vara kvällen jag träffar en tjej", sen blir du besviken i slutändan. Försök helt få bort den inställningen och ha en inställning att du istället ska ha jävligt kul

bra tips 😀


   
SvaraCitera

timeisrunningout:

men depseration osar man liksom på långt håll och det är oftast inte ett dugg attraktivt.

timeisrunningout:

Tycker du ska gå och ha kul, som de andra sa, fokusera inte på vad tjejerna tycker om dig utan ha kul med dina killkompisar, så kanske någon fattar tycke för dig ändå.

Men ifall man är desperat då? :/ går inte liksom o dölja eller ta bort det ;<<<<<<<<


   
SvaraCitera

LimE:

dom inte bryr sig ett skit och försöker slinka undan, eller bara ignorera helt.

Du är helt enkelt inte ragga-upp-på-fest-material kanske.


   
SvaraCitera

Slumpartad:

Du är helt enkelt inte ragga-upp-på-fest-material kanske.

Taskigt :/

Men även om det vore så att alla tycker att du är "ful" så finns det de som kan finna din "snygghet" också.. du kanske bara tittar på fel ställen.


   
SvaraCitera

Barbienele:

Taskigt :/

Är också sån.

Betyder liksom inte att du är FUL, även om det kanske hintar åt det hållet hehe.

Barbienele:

finna din "snygghet

Snackar du om personlighet och sånt nu?

För tror inte folk på fester letar efter det i första hand.


   
SvaraCitera

Slumpartad:

Snackar du om personlighet och sånt nu?

För tror inte folk på fester letar efter det i första hand.

ja precis personlighet, och nej klart inte... men behöver inte vara så att tjejer tänker konstant "ska hitta en snygg kille som jag kan ha det med" heller... dom kanske är bara där för att ha kul och därför har man ögonen och hörseln i behåll så kanske man träffar någon intressant... då kanske personligheten tar över 🙂


   
SvaraCitera
time
 time

Barbienele:

går inte liksom o dölja eller ta bort det ;<<<<<<<<

Jo, det gör det. Du går helt enkelt inte fram till varje tjej och raggar. Se det så här: Ett lejon vill jaga sin mat själv och blir inte särskilt imponerad om antilopen lägger sig ner framför den och skriker ÄT MIG ÄT MIG ÄT MIG.

Så, låt lejoninnorna få jaga dig lite grann helt enkelt. Chilla. Fokusera inte på dem. Ha roligt i alla fall.


   
SvaraCitera

Kan säga det att mina fylleragg har varit ganska oväntade. Alltså inte när jag själv har försökt att "ragga", utan när jag har fokuserat på att ha kul osv... [cute]


   
SvaraCitera

Jag förstår dig, är i samma sits själv.


   
SvaraCitera