Aviseringar
Rensa alla

inga bilder?


patrick bateman: spelar det nån roll?

nyfiken


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stereo total:

nyfiken

hade typ bilder på min hund bara. tyckte det var konstigt att det var borta. gillar inte nya um 


   
SvaraCitera

patrick bateman: hade typ bilder på min hund bara. tyckte det var konstigt att det var borta. gillar inte nya um

haha. känns det viktigt för dig att visa folk bilder på din hund?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stereo total:

haha. känns det viktigt för dig att visa folk bilder på din hund?

min hund är fin. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Min hund är finare, och då har jag ingen hund Rodnar

OnT: om du menar fotoalbum så borde du ha vetat att det skulle försvinna för länge sedan?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Xisco:

Min hund är finare, och då har jag ingen hund Rodnar

OnT: om du menar fotoalbum så borde du ha vetat att det skulle försvinna för länge sedan?

min hund äger allas hundar

hur exakt skulle jag veta det? är sjukt inaktiv tycker jag och har inte koll på nåt. visste inte ens att um byggdes om till bajs-um 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

min hund äger allas hundar

hur exakt skulle jag veta det? är sjukt inaktiv tycker jag och har inte koll på nåt. visste inte ens att um byggdes om till bajs-um 

Har för mig att du kommenterade några gånger i tråden André skapat inför nya UM


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Xisco:

Har för mig att du kommenterade några gånger i tråden André skapat inför nya UM

I did. skrev massa saker om hur skit nya um är men jag läste ju inget i tråden. och den tråden kom ju efter nya um skapades

jag minns dock att det stod att um skulle bli nytt men jag trodde utseendet skulle ändras lite och inte hela sidan 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

I did. skrev massa saker om hur skit nya um är men jag läste ju inget i tråden. och den tråden kom ju efter nya um skapades

jag minns dock att det stod att um skulle bli nytt men jag trodde utseendet skulle ändras lite och inte hela sidan 

Nej, det fanns en tråd i typ flera månader innan där det bland annat informerades om att bland annat fotoalbumen skulle försvinna.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ensamvargen:

Nej, det fanns en tråd i typ flera månader innan där det bland annat informerades om att bland annat fotoalbumen skulle försvinna.

Pojken läste inte det som stod i tråden så inte konstigt om han missad det 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Xisco:

Pojken läste inte det som stod i tråden så inte konstigt om han missad det 🙂

Tycker en kan skylla sig själv om en inte läser en tråd där det står "information om nya UM" isåfall. Ledsen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

off topic är off topic. anmäld 

ÅÅ SÅÅ SÖÖÖÖT <3


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

och detta har inte med det att göra men hur slutar jag följa vissa trådar?

Klicka på "sluta följa" uppe till höger.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ensamvargen:

Nej, det fanns en tråd i typ flera månader innan där det bland annat informerades om att bland annat fotoalbumen skulle försvinna.

konstigt att se dig skriva till mig. där ser man. tror inte jag var i den tråden nåt

Dan_the_ironman:

ÅÅ SÅÅ SÖÖÖÖT <3

Blink

André Vifot Haas:

Klicka på "sluta följa" uppe till höger.

där ja! tack. 


   
SvaraCitera