Aviseringar
Rensa alla

Inga gnistor


fraulinefrontline:

Det är ju inte precis så att det hjälper henne att veta att hon gjorde fel, det tror jag vem som helst kan räkna ut.

Och vad är du för jävla moral kärring då ?


   
SvaraCitera

nazgul:

moral kärring

[cheers]


   
SvaraCitera

Meh, det går ju upp och ner. Två månader är inte mycket, men du började redan hålla på med andra? Skärpning [no-no]


   
SvaraCitera

Daimchoklad:

Två månader är inte mycket, men du började redan hålla på med andra? Skärpning [no-no]

Två år var det visserligen. Men det är ju bara ännu värre än två månader om du frågar mig.


   
SvaraCitera

UMs MVP:

menar du att du accepterar hennes slampiga beteende?!![mad]

Det är såklart att det aldrig är okej med otrohet men det är inget att stressa upp sig över eftersom skadan redan är skedd. Och som sagt kan alla göra misstag. Ångrar människan sig verkligen tycker jag att den är värd en andra chans


   
SvaraCitera

fraulinefrontline:

Det är ju inte precis så att det hjälper henne att veta att hon gjorde fel, det tror jag vem som helst kan räkna ut.

jag tänker inte stödja henne ett skvatt, bara ett äkta jävla sprutluder skulle hålla på sådär, finns verkligen inget INGET som äcklar mig så mycket som otrohet, tillochmed när det börjar närma sig otrohet eller man inte är säker på om det kan klassas som det fast det kanske kan det, tillochmed då blir jag äcklad!!
Hon är är en jävla hora och en sån är inget att ha


   
SvaraCitera

i miss you:

vi kysstes innan vi gick åt varsit håll..

Helt rätt, helt rätt, så rätt [wink]


   
SvaraCitera

Ending Jon:

Helt rätt, helt rätt, så rätt

passa dig jävligt noga, ger mig fan på att du är den jäveln som hon kysste, jävla as[mad]


   
SvaraCitera

känner igen det där fast nu har ju varken jag eller min flickvän gjort något korkat. Men hon är den ända som står ut med mig. Jag älskar henne även fast hon inte riktigt alltid älskar mig så mycket.


   
SvaraCitera

UMs MVP:

passa dig jävligt noga, ger mig fan på att du är den jäveln som hon kysste, jävla as[mad]

Jag har faktiskt ett samvete [tired] Men det är roligt med dem som inte har ett hihih [blush]


   
SvaraCitera

Ending Jon:

Jag har faktiskt ett samvete Men det är roligt med dem som inte har ett hihih

som hon


   
SvaraCitera

UMs MVP:

som hon

Jo, och som du [ops]


   
SvaraCitera

Ending Jon:

Jo, och som du

vafan ska det betyda?[chocked]


   
SvaraCitera

UMs MVP:

vafan ska det betyda?

Kul när människor blir skitförbannade och svär och har sig. Påstår att folk är horor bara för att de kysser en annan människa. Visst är otrohet fel, men du tar ju i lite väl mycket tycker jag [zzz]


   
SvaraCitera

Bacarah:

Kul när människor blir skitförbannade och svär och har sig. Påstår att folk är horor bara för att de kysser en annan människa. Visst är otrohet fel, men du tar ju i lite väl mycket tycker jag

vem är du? en sån som tror han är helt perfekt och får alla brudar för att han är snygg och finkänslig? du är också ett pervo på insidan, ALLA grabbar är det!


   
SvaraCitera