Aviseringar
Rensa alla

Inga känslor för honom längre


Ämnesstartare

Det är en kille på gymnasiet som jag sa till honom att jag va kär i. (Detta va 5 månader sen), och då sa han att han inte va säker så jag släppte det. För han sa att han inte va säker. Men nu 5 månader senare, natten till igår så skrev han på Snapchat att han hade känslor för mig. Men jag har inga känslor alls för honom längre. Menar det har gått 5 månader och vad som helst kan ju hända på 5 månader. Så jag har inga kärleks känslor alls för honom längre, och jag vet inte vad jag ska göra. Jag vågar inte säga det till honom, för jag är rädd för att jag ska såra honom. Vad tycker ni att jag ska göra?


   
Citera

säg som det är med mindre "elaka ord" d.v.s. säg som t.ex.:
"Efter att du sa att du inte tyckte om mig så bestämde jag för att gå vidare"
"Jag förlorade känslor efter din avvikelse"


   
SvaraCitera

Säg att du har hittat nån annan, han hade sin chans 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lurifax69:
Säg att du har hittat nån annan, han hade sin chans 

Men då ljuger jag, för jag har inte hittat nån annan.


   
SvaraCitera

Elina.01:

Men då ljuger jag, för jag har inte hittat nån annan.

skippa den delen då.
säg bara att du förlorade dina känslor för honom och att han hade sin chans som hxiley och lurifax berättade


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dahlbear:

skippa den delen då.
säg bara att du förlorade dina känslor för honom och att han hade sin chans som hxiley och lurifax berättade

Okej!


   
SvaraCitera

Elina.01:
Det är en kille på gymnasiet som jag sa till honom att jag va kär i. (Detta va 5 månader sen), och då sa han att han inte va säker så jag släppte det. För han sa att han inte va säker. Men nu 5 månader senare, natten till igår så skrev han på Snapchat att han hade känslor för mig. Men jag har inga känslor alls för honom längre. Menar det har gått 5 månader och vad som helst kan ju hända på 5 månader. Så jag har inga kärleks känslor alls för honom längre, och jag vet inte vad jag ska göra. Jag vågar inte säga det till honom, för jag är rädd för att jag ska såra honom. Vad tycker ni att jag ska göra?

hej    Hjärta


   
SvaraCitera

Elina.01:

Men då ljuger jag, för jag har inte hittat nån annan.

Det behöver inte ha veta lol , den här man dragit innan . Hans förlust 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lurifax69:

Det behöver inte ha veta lol , den här man dragit innan . Hans förlust 

Okej, eller så säger jag bara att jag inte har några känslor för han.


   
SvaraCitera

Elina.01:

Okej, eller så säger jag bara att jag inte har några känslor för han.

Du visste svaret hela tiden endå ber du om hjälp lolololol


   
SvaraCitera

Danneboi:

hej    Hjärta

Jävligt bra svar haha


   
SvaraCitera

Skåneärbäst:

Jävligt bra svar haha

japp


   
SvaraCitera

Du lär såra honom ännu mer om du inte är ärlig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ruttenfisk:
Du lär såra honom ännu mer om du inte är ärlig

Vet, jag tänker va ärlig.


   
SvaraCitera

Man behöver inte tala 100% sanning hela tiden. Ibland är det bra att dra in en liten små lögn och en bortförklaring som inte är i närheten av att stämma. Jag gör det t.ex.. Jag är en av de få pålitligaste i området, men dem vet när jag ljuger vilket din ex-crush säkert inte gör om man får avgöra det med din lilla text. Det jag menar är att vara modig ibland, var beredd för att bli tvungen att ljuga ibland. Jag vet. Man kan få sina konsekvenser, men det gäller att vara så listig, rak på sak och bestämd. Du kommer lära dig mycket av detta och världen behöver negativiteter. Honestly har jag ingen aning till varför du vände dig hit då du kan tänka till lite och komma på egna lösningar. Sånt är nyttigt. Sånt är viktigt.


   
SvaraCitera