Aviseringar
Rensa alla

Inga mål i livet


Ämnesstartare

Ja, pecis så är det! Det kanske inte låter som ett jätteproblem och jag kan tänka mig att många andra befinner sig i samma situation, men för mig är det här verkligen ett stort, jobbigt problem. Känns så otroligt jobbigt att inte veta vad man vill i framtiden och jag brukar ofta grubbla på detta. Framtiden känns så osäker och jag vill ju göra något jag brinner för!

Problemet är bara att jag inte brinner för någonting. Faktum är att jag knappt har några intressen. Jag utövar ingen sport, spelar inget instrument eller något annat liknande. Känns som jag inte har något roligt för mig längre. Behöver egentligen inte jobba med mitt intresse men hade ju varit kul att ha något roligt för sig. :/

Känns som jag lever för ingenting. Det jag saknar är något att brinna för. Tips?


   
Citera

Sup bort tomheten, som alla andra [zzz]


   
SvaraCitera

självmord. mitt mål i livet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ending Jon:

Sup bort tomheten, som alla andra

Tror tyvärr inte det är lösningen. 🙁


   
SvaraCitera

iosib:

självmord. mitt mål i livet.

Haha mitt med [cool][love] Men skulle inte uppmuntra andra till det målet [crazy]

JJJoan:

Tror tyvärr inte det är lösningen. 🙁

Okej, men du verkar ju inte ha något bättre förslag [confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

iosib:

självmord. mitt mål i livet.

Att ta självmord är nog det jag minst är ute efter. Om man sjunker så lågt att självmord känns som ett alternativ hade jag hellre skrapat ihop alla mina pengar, rest runt, tagit satsningar och se världen. Om detta innebär att man tillslut dör på kuppen är ju det sak samma, bättre än självmord i alla fall! 😉


   
SvaraCitera

Ha som mål att utveckla dig själv som människa


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ending Jon:

Okej, men du verkar ju inte ha något bättre förslag

Nej, men någon annan kanske? Lite därför jag skapade tråden. 😛 Men tack för förslaget iallafall. Hehe


   
SvaraCitera

Ending Jon:

Haha mitt med [cool][love] Men skulle inte uppmuntra andra till det målet [crazy]

ju fler desto roligare! [bigsmile]

JJJoan:

Att ta självmord är nog det jag minst är ute efter. Om man sjunker så lågt att självmord känns som ett alternativ hade jag hellre skrapat ihop alla mina pengar, rest runt, tagit satsningar och se världen.

det beror väl på ens syn på självmord. beroende på anledningen till det så kan jag se det som den modigaste handlingen i världen. men ifall du inte känner samma sak kan jag ju skuta ta upp det. [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

skitliv:

Ha som mål att utveckla dig själv som människa

Lät djupt. 😛 Kan du vara lite mer specifik? Utveckla vad t.ex.?


   
SvaraCitera

JJJoan:

Nej, men någon annan kanske? Lite därför jag skapade tråden. 😛 Men tack för förslaget iallafall. Hehe

Nä, men fan. Det finns ju hur mycket som helst. Se livet som ett tv-spel, seriöst, det kan bli hur ballt som helst [tard]

iosib:

ju fler desto roligare! [bigsmile]

HEhe sant [cool][cool]


   
SvaraCitera

visst är det härligt inget ett spår av motivation till någonting [n]


   
SvaraCitera

JJJoan:

Lät djupt. 😛 Kan du vara lite mer specifik? Utveckla vad t.ex.?

Utveckla hur du beter dig och känns, vad du tänker och hur det speglas.

Bli trevlig och smart.


   
SvaraCitera

det finns säkert något som du gillar
och skulle tänka dig vilja jobba med! [mad]


   
SvaraCitera

ha som mål att sexa så många tjejer som möjligt[wink]


   
SvaraCitera