Aviseringar
Rensa alla

Inga mensskydd, panik!


Ämnesstartare

Jag är i stort behov av bindor/tamponger, har inga kvar. För att komma till närmsta affär måste jag ta buss som jag inte vill/vågar/har lust att åka samt vet jag inte ens vart den går ifrån (ja jag har kollat SL, men som om jag vet vart alla adresser osv är, nej!).

Ingen kan köpa åt mig, för jag känner ingen här. Jag bor bara här tillfälligt, och de jag bor hos (man och kvinna) känner jag inte så bra, men de är trevliga iaf. Har kollat i badrummet här men hittade ej några mensskydd. ;$ Och nej, papper räcker inte långt..

Vad fan ska jag göra??
Det är väl typ två timmar tills dom kommer, vore det knäppt om jag skulle be kvinnan om skjuts till affären för att jag måste köpa mensskydd? (Tycker det skulle vara lite. [blush]), Hon kanske inte vill göra det och tycker att jag är en besvärlig jävla skitunge men ändå gör det för att vara snäll och sedan hatar hon mig föralltid.

Vad ska jag göra? =(


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

sätt dig över en skål?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Budolicious:

sätt dig över en skål?

[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tygbit(ar) 😀


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Äsch. Kvinnan har säkert också mens, och har haft ett längre tag. Säg till, hon förstår.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sitt på toaletten hela dagen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ohYEA_:

Tygbit(ar) 😀

[confused] Vart ska jag få det ifrån då? :S
ÅÅH DETTA ÄR ICKET ROLIGT, kommer förblöda typ. 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Miuuw:

[confused] Vart ska jag få det ifrån då? :S
ÅÅH DETTA ÄR ICKET ROLIGT, kommer förblöda typ. 🙁

Hah inte fan vet jag, klipp en tröja du har. Eller så frågar du kvinnan om hon kan köpa.....................................................


   
SvaraCitera

Be om skjuts, låter som den bästa lösningen.

Annars kan du ju fråga henne om hon har, hon kanske har dem någon annanstans än i badrumsskåpet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Knothole:

Kvinnan har säkert också mens, och har haft ett längre tag. Säg till, hon förstår.

Vad ska jag säga typ? Åh, det är så pinsamt, känner typ inte henne. Vi har bara hejat på varandra liksom. (Även fast mens och sånt icket är något man bör skämmas för.) Ska jag först och främst fråga om hon har några eller om hon kan skjutsa mig till affärn? 🙁

Angelize:

Sitt på toaletten hela dagen.

Nä, dom måste ju också in på toan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Men är det så skämmigt att fråga så åk bara till affären? Så svårt är det inte att hitta. Sök på datorn.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Capture:

Be om skjuts, låter som den bästa lösningen.

Men grejen är att de kanske inte kommer förräns om typ två timmar. Hon kanske kommer tycka att jag är besvärlig och jobbig? 🙁 Och så har de varit ute och åkt hela dagen, hon kanske inte ens orkat skjutsa mig. Buhu.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

Men är det så skämmigt att fråga så åk bara till affären? Så svårt är det inte att hitta. Sök på datorn.

Jag har sökt, men jag vet inte vart busshållsplatsen är för jag kan ej adresserna och sånt här i staden. 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Miuuw:

Ska jag först och främst fråga om hon har några eller om hon kan skjutsa mig till affärn? 🙁

Ta henne till sidan, och fråga henne om hon har några mensskydd som du skulle kunna få. Har hon inte det kan du ju fråga om ni skulle kunna åka och köpa några.


   
SvaraCitera

Miuuw:

Men grejen är att de kanske inte kommer förräns om typ två timmar. Hon kanske kommer tycka att jag är besvärlig och jobbig? 🙁 Och så har de varit ute och åkt hela dagen, hon kanske inte ens orkat skjutsa mig. Buhu.

Om de inte är hemma nu kan du ju ringa och fråga henne om hon har tamponger eller bindor någonstans i huset. Har hon inte det kan du ju fråga var närmsta affär är, hon kan säkert beskriva vägen dit, vilken buss du ska ta och sådana saker.


   
SvaraCitera