Aviseringar
Rensa alla

Inga mensskydd, panik!


Ämnesstartare

Knothole:

Ta henne till sidan, och fråga henne om hon har några mensskydd som du skulle kunna få. Har hon inte det kan du ju fråga om ni skulle kunna åka och köpa några.

Mm, ja. Jag får väl göra det. Men jag pallar seriöst inte vänta typ två timmar tills dom kommer! 🙁 Kommer känna mig så äcklig, usch.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Miuuw:

vore det knäppt om jag skulle be kvinnan om skjuts till affären för att jag måste köpa mensskydd?

Men det är ju en NÖÖÖÖÖÖDSITUATION!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Miuuw:

Mm, ja. Jag får väl göra det. Men jag pallar seriöst inte vänta typ två timmar tills dom kommer! 🙁 Kommer känna mig så äcklig, usch.

Bor de typ på landet? [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

har dom inga plåster heller?[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

papper?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

KannibalKocken:

Men det är ju en NÖÖÖÖÖÖDSITUATION!

Japp

Knothole:

Bor de typ på landet? [sad]

Njä, eller jo, eller.. jag vet inte. Nä inte riktigt. :))


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åh, jag hittade nyss en såndär gratisprov-trosskydd i min väska (okej räcker ej långt för min del men det får duga!) och när dom kommer frågar jag henne om hon har.


   
SvaraCitera

knasig sitation, glad att jag är kille alltså, slippa sånt där [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

du kan få av mig [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

m3lis:

du kan få av mig [cute]

jatack! :((


   
SvaraCitera
Jeay_L

Hade du bott i närheten så hade du fått av mig! Har ca 2½ paket [cute] Ja viktigt att samla på sig om man bor ensam tjej med två killar!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jeay_L:

Hade du bott i närheten så hade du fått av mig! Har ca 2½ paket [cute] Ja viktigt att samla på sig om man bor ensam tjej med två killar!

Kanske bor i närheten ? [confused] Ååh vill ha! :@ har aldrig velat ha mensskydd såhär mycket! hahaha.


   
SvaraCitera

Ring tanten istället då? Så slipper hon åka en extra gång? Sååå pinsamt får det inte va eller sno 2 paket hushållspapper o byt hela tiden 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ms_A:

Ring tanten istället då? Så slipper hon åka en extra gång? Sååå pinsamt får det inte va eller sno 2 paket hushållspapper o byt hela tiden 🙂

hon kom ju hem sen men jag klarade mig resten va kvällen iaf och nu har jag trosskydd + papper. ska köpa sen 😀


   
SvaraCitera
Jeay_L

Miuuw:

Kanske bor i närheten ? Ååh vill ha! :@ har aldrig velat ha mensskydd såhär mycket! hahaha.

Jag bor i skogen 2 mil utanför skellefteå [cute]


   
SvaraCitera