Aviseringar
Rensa alla

Inga vänner!


Ämnesstartare

Jag är 13 år och har inga vänner och har aldrig haft riktiga, jag har gjort så mkt misstag i livet som gjort så jag förlorat vänner, sen de vänner jag hade för ett tag sen tyckte jag mådde dåligt för mkt. Jag får inga riktiga jag letar och letar men får inga, ska jag verkligen behöva vänta tills jag är 18 då jag kan registrera mig på en sida där man hittar vänner?


   
Citera

Vad är det för sida där man kan hitta vänner över nätet? börja på någon sport där skaffar du säkert vänner


   
SvaraCitera

Är i samma sits som du fast jag är 17.


   
SvaraCitera
Lillen

Bronzez:
Jag är 13 år och har inga vänner och har aldrig haft riktiga, jag har gjort så mkt misstag i livet som gjort så jag förlorat vänner, sen de vänner jag hade för ett tag sen tyckte jag mådde dåligt för mkt. Jag får inga riktiga jag letar och letar men får inga, ska jag verkligen behöva vänta tills jag är 18 då jag kan registrera mig på en sida där man hittar vänner?

Jag förstår exakt vad du seger. Jag har varit mobad under hela min skoltid. Känner du dig nere eller bara vill prata med någon så kan du alltid skicka ett pm till mig. 


   
SvaraCitera
sies
 sies

Försök hitta en hobby eller sport. Då hittar du garanterat nya vänner. 🙂 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sies:
Försök hitta en hobby eller sport. Då hittar du garanterat nya vänner. 🙂 

Grejen är att jag gillar gaming


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lillen:

Jag förstår exakt vad du seger. Jag har varit mobad under hela min skoltid. Känner du dig nere eller bara vill prata med någon så kan du alltid skicka ett pm till mig. 

Jag känner mig så nere att jag snart vill dö


   
SvaraCitera

Bronzez:

Grejen är att jag gillar gaming

Ja men du kan ju oxå vara en person som gillar att tex spela corpen fotboll eller orientering alltså på riktigt inte skol orientering vilken familj och kompis nät du kommer ha efter bara ett par dagar. Eller varför inte gå med in någonbräd spels grupp? Kör på livet är tungt att bära ensam börja ta stegen till baka!


   
SvaraCitera
Lillen

Bronzez:

Jag känner mig så nere att jag snart vill dö

Självmordstankar har jag hatt. Det kan hjälpa att prata med någon du litta på. Du kan också pratta med skolkuratorn. Det som fick mig att fortsätta var tanken att det blir bettre!


   
SvaraCitera
sies
 sies

Bronzez:

Grejen är att jag gillar gaming

Grejen med gaming som en hobby är att online-vänner kommer och går. Men de kan fortfarande va bra vänner. Jag har online-vänner jag känt sedan 2012


   
SvaraCitera

Bronzez:
Jag är 13 år och har inga vänner och har aldrig haft riktiga, jag har gjort så mkt misstag i livet som gjort så jag förlorat vänner, sen de vänner jag hade för ett tag sen tyckte jag mådde dåligt för mkt. Jag får inga riktiga jag letar och letar men får inga, ska jag verkligen behöva vänta tills jag är 18 då jag kan registrera mig på en sida där man hittar vänner?

Nejdå. Jag är helt outstanding och anses vara ogästvänlig och helt grotesk, men ändå har jag kvar mina vänner. Många av dem träffar jag mestadels inte, eftersom att dem går på olika skolor och har inte tid när jag har tid och att jag inte alltid är tillåten till att träffa dem. Jag fick det antalet vänner som jag har genom att vara graciös och raka motsatsen mot alla andra (alla här är pessimist, absurda, negativa osv) och vara outstanding på ett positivt sätt. Nu i dagsläget saknar alla mig och ber mig att gå om klasser för att jag ska kunna träffa dem mer (jag är oftast äldst). 


   
SvaraCitera

Lazarus:
Är i samma sits som du fast jag är 17.

jag är 18


   
SvaraCitera

Danneboi:

jag är 18

Jag vet.


   
SvaraCitera
SjuaN

Kämpa på bara du ska se att du kommer få vänner i gymnasiet som har ungefär likasinnade intressen som dig beroende på linje.


   
SvaraCitera

Bronzez:
Jag är 13 år och har inga vänner och har aldrig haft riktiga, jag har gjort så mkt misstag i livet som gjort så jag förlorat vänner, sen de vänner jag hade för ett tag sen tyckte jag mådde dåligt för mkt. Jag får inga riktiga jag letar och letar men får inga, ska jag verkligen behöva vänta tills jag är 18 då jag kan registrera mig på en sida där man hittar vänner?

vad är de för misstag du gjort om man får fråga? 😛


   
SvaraCitera