Aviseringar
Rensa alla

Inge liv för tillfället


Ämnesstartare

Hur skaffar man sej ett liv?


   
Citera
Ämnesetiketter

köp på ebay


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ruttenfisk:
köp på ebay

Mycket gladMycket glad


   
SvaraCitera

Jag kan ge dig numret till min livs-langare


   
SvaraCitera

Ruttenfisk:
köp på ebay

Lol


   
SvaraCitera
b1son

följer


   
SvaraCitera

Ruttenfisk:
köp på ebay

+1 Mycket gladCool


   
SvaraCitera

Vadå har du dött eller? Vad tråkigt så snabbt så aburt.

RIP Lonelylonr

Till minne Av Lonelylonr, en okänd MUare, vi alla saknar honom även fast vi inte har lärt känna honom/personen som vi har älskat utan att veta.
(någon fin dikt)
Nått fint foto på typ en söt kattunge så går vi vidare.
Men kommer ihåg kära Loneylonr.


   
SvaraCitera

Det beror på vad du menar med ett liv, du har ett just nu men kanske känns det tråkigt. Det är vad jag antar att du menar i alla fall. Då rekommenderar jag att du funderar över om det finns någonting som du tycker verkar roligare/bättre än ditt liv och tänker på hur du ska komma dit och ha det så. T.ex om du tror det skulle vara ett bra liv att vara bra på en sport/mode/vetenskap/religon vad som helst så kan du försöka ta reda på mer och fokusera på att lära dig att se livet från ett nytt perspektiv.


   
SvaraCitera

trevlig-snubbe:
Vadå har du dött eller? Vad tråkigt så snabbt så aburt.

RIP Lonelylonr

Till minne Av Lonelylonr, en okänd MUare, vi alla saknar honom även fast vi inte har lärt känna honom/personen som vi har älskat utan att veta.
(någon fin dikt)
Nått fint foto på typ en söt kattunge så går vi vidare.
Men kommer ihåg kära Loneylonr.

I lold


   
SvaraCitera

lurifax69:

I lold

Bra det! XD


   
SvaraCitera

trevlig-snubbe:

Bra det! XD

=DDDD


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hjärtlös:
Det beror på vad du menar med ett liv, du har ett just nu men kanske känns det tråkigt. Det är vad jag antar att du menar i alla fall. Då rekommenderar jag att du funderar över om det finns någonting som du tycker verkar roligare/bättre än ditt liv och tänker på hur du ska komma dit och ha det så. T.ex om du tror det skulle vara ett bra liv att vara bra på en sport/mode/vetenskap/religon vad som helst så kan du försöka ta reda på mer och fokusera på att lära dig att se livet från ett nytt perspektiv.

Hjärta

Hjärta


   
SvaraCitera

lurifax69:

=DDDD

En sån där smilie är ju en med en ordentlig dubbelhaka... Flera över varandra XD


   
SvaraCitera

lurifax69:

=DDDD

Det är en väldigt fet men glad man eller nått XD


   
SvaraCitera