Aviseringar
Rensa alla

"Ingen alkohol"


Ämnesstartare

Jag kom just hem. Min bror har varit ensam (med 3 kompisar) natten till denna, inte så stor grej.

Det mesta av mitt smink var antingen trasigt eller borta, mina lådor är genomrotade och det är ett hål i väggen. Det finns två ställen i huset där det är något som är dåligt upptorkat och det liggen smörgåsrån lite överallt. Min hund har fått skumma utslag och för att toppa detta så är min säng trasig.
Men när frågan om alkohol kommer upp så ser han ut som ett frågetecken...


   
Citera

man ska älska som mest när de förtjänar det som minst


   
SvaraCitera
soviet

aw stackars hund som säkert måste ha genomlidit en vild kväll 


   
SvaraCitera

Vad är det för hundras och hur gammal är brorsan? 


   
SvaraCitera

När det gäller hunden så tror jag nog tyvärr att de har haft "intima" situationer med den


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

samhällskritikern:
Vad är det för hundras och hur gammal är brorsan? 

Hunden är en tibbe och brorsan är 16. 


   
SvaraCitera

Hoppas dom hade de skoj iaf .


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lurifax69:
Hoppas dom hade de skoj iaf .

Det ligger 8 paket B&J i soptunnan så jag antar det.


   
SvaraCitera
Lounge

Vad vill du ska diskuteras i tråden?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge:
Vad vill du ska diskuteras i tråden?

Elefanter


   
SvaraCitera

Yrooxiie: Min hund har fått skumma utslag

Inte för att jag känner till vad ditt småsyskon har haft för sig men jag har svårt att tänka mig att hundens utslag är direkt relaterat till hans hämningslösa festande förutsatt att de inte gett hunden något olämpligt att äta. Choklad som exempel innehåller bl a kakao som bland annat innehåller teobromin, ett ämne som hundar (och katter) inte tål. I stora mängder dör hunden.  Gråter
Det samma gäller Xylitol som ofta ingår i sockerfria tuggummin och godis samt sugtabletter.


   
SvaraCitera
Lounge

Yrooxiie:

Elefanter

Det jag försöker komma fram till är att det inte finns någon fråga med eller tydlig hänvisning till diskussionsämne, så därför överväger jag att låsa tråden.


   
SvaraCitera