Aviseringar
Rensa alla

Ingen dejt till balen


Ämnesstartare

Jag är en 18 årig kille som tar studenten nu till sommar. Det enda som känns jobbigt är studentbalen för jag har ingen dejt. Har frågat tjejer som jag känner men alla är upptagna. Dessutom försöker jag skriva med tjejer på tinder men än så länge leder det ingenstans. Detta stressar ihjäl mig för jag vill verkligen inte gå dit själv och jag vet inte hur jag ska lösa mitt problem. Några tips?


   
Citera
Ämnesetiketter

Du har ingen i din närhet som kan tänka sig att gå? Tjejkompis/familj/släkt? 

Jag gick själv och hade jättekul ändå med mina kompisar, baldejt är amerikanisering på hög nivå. Kommer gå bra ska du se! Glad


   
SvaraCitera
Berit

Gå med kompisgänget
Jag gick inte ens men var 3 Pers från min klass på över 20 Pers som hade en dejt


   
SvaraCitera

Brukar man inte lotta par så ingen blir ensam?


   
SvaraCitera
evene

Fråga fler


   
SvaraCitera
evene

Fråga fler, ha självförtroende


   
SvaraCitera

Maymay:
Brukar man inte lotta par så ingen blir ensam?

Haha fatta balen på bygglinjer då Mycket glad


   
SvaraCitera

Jag ställer upp asså Blink hahahah,
Nä men seriöst så är det bara att gå med ett kompisgäng. Om ni är fler som går utan dejt lär ni nog inte bli dömda av någon Glad


   
SvaraCitera

Var trygg i att gå själv


   
SvaraCitera

123fendas:
Var trygg i att gå själv

Han hade ju nt skapat tråden om han var trygg i o gå själv


   
SvaraCitera

SthlmsBruden;)):

Han hade ju nt skapat tråden om han var trygg i o gå själv

Det stämmer; jag rekommenderar därför förändring av mentalitet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Maymay:
Brukar man inte lotta par så ingen blir ensam?

Nej det gjorde man i högstadiet. I gymnasiet får man själv bestämma med någon.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Axel_von_Färsen:
Du har ingen i din närhet som kan tänka sig att gå? Tjejkompis/familj/släkt? 

Jag gick själv och hade jättekul ändå med mina kompisar, baldejt är amerikanisering på hög nivå. Kommer gå bra ska du se! Glad

Har frågat tjejkompisar men alla är upptagna.

Vet inte om några av mina kompisar saknar baldejt men är det så får jag väl gå med dem. Känns som att alla tar detta på stort allvar men hoppas att det bara är en amerikanisering som du säger. Hoppas också det går bra, tack för svar känner mig lite lugnare nu 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

wiki_01:
Jag ställer upp asså Blink hahahah,
Nä men seriöst så är det bara att gå med ett kompisgäng. Om ni är fler som går utan dejt lär ni nog inte bli dömda av någon Glad

Haha
Nej du har rätt är vi fler så är det inte så konstigt. Vet dock inte om mina kompisar går själva


   
SvaraCitera

Fortsätt försöka hitta någon, det löser sig säkert. Annars får du tänka att du inte kommer vara den enda som går utan dejt till balen. 


   
SvaraCitera