Aviseringar
Rensa alla

ingen fattar ?!!?!!?!?!?


Ämnesstartare

hej, jag är en tjej som är 13.
Mina föräldrar får hemringning och mail om att jag är okoncentrerad på lektionenerna och så.
Men idag ringde min lärare till mamma och sa att jag inte är bra i skolan och försöker vara med dom coola och är osäker med vad andra ska tycka och allt.
Och de är inte sant !!!!
Eller att jag inte är så koncentrerad kan vara sant, men de är inte sant att jag försöker vara med dom coola och allt de där½!!!!!!!
Jag är fan med mina riktiga vänner och JA jag sminkar mej, SO WHAT ?!?!?!?!?
Och min förra lärare i min förra skola sa samma sak att jag försöker hänga med dom coola och försöker göra så lite så möjligt på lektionerna och allt.
Jag jobbar som vanligt (brukar hända ibland att jag inte jobbar så bra i skolan) och är med mina vänner, och sminkar mej sen jag har gjort sen 5an.
Men vafan, hur FAN kan mina lärare påstå ''att jag är osäker me mej själv och vad andra ska tycka'' och ''att jag vill vara som dom coola och vara med dom''.
VAFAN!?!??! asså jag sminkar mej, försöker framstå som en snäll och gullig tjej och sånt, jag fattar lixom inte+?!!
och mina föräldrar sa : om du inte sköter skolan tar jag din mobil! och lixom mina föräldrar ska ju vara där för att stötta mej och säga: försök arbeta i skolan bara, du kan bättre och så men min mamma säger lixom att hon märker att jag försöker vara som dom coola och allt+!?! jävla *****!!!!! asså ingen fattar nånting , och jag är den som skiter i vad andra säger om mej och är med mina vänner och sminkar mej och är som jag själv vill vara. Så de är så jävla jobbigt när min mamma oxå påstår att jag försöker hänga me dom tuffa och allt!!! dom jag är med är mina VÄNNER som alltid funnits där och visat att dom är kompisar! asså jag håller på gråta ögonen ur mej !! jag vet inte vad jag ska göra för att få min mamma o lärare att FATTA att de fan inte är så !!! vad är problemet för dom egentligen ?? har lust att bara döööööö !!!!!


   
Citera

Aw.
Men försök att tänka själv och vad som är bra för dig. Även om det kan vara svårt i din ålder.
Sen behöver du inte sminka dig och leka kvinna nu, det verkar jättespännande och kul jag vet, men den här tiden i ditt liv kommer du aldrig att få tillbaka - så vänta åtminstone att par år med att växa upp så är du söt.
Du kommer förhoppningsvis sen att ha åtskilliga årtionden på dig att vara stor.


   
SvaraCitera

isola:

så är du söt

[bigsmile]


   
SvaraCitera

Myksa:

[bigsmile]

ska du anmärka på min tantighet igen eller?
jag gör det inte med flit [mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ja jag vet, men lixom. Vad ska man säga, jag gillar verkligen att sminka mej och jag mår bra med det.
Och jag vill ju lixom sminka mej utan att några jävla lärare ska påstå att man försöker vara cool.. -.- :/


   
SvaraCitera

isola:

ska du anmärka på min tantighet igen eller?

Men isola lilla, det är ju trevlig och omtänksam tantighet. [cute]
Inte som att du luktar konstig tvål och bjuder på äckligt gammalt godis. [smile]

isola:

jag gör det inte med flit [mad]

Vilket gör det mycket roligare. [party]


   
SvaraCitera

Um har fått relapse och blivit högstadieinferno.


   
SvaraCitera

Myksa:

Men isola lilla, det är ju trevlig och omtänksam tantighet. [cute]
Inte som att du luktar konstig tvål och bjuder på äckligt gammalt godis. [smile]

haha sant
fast iof så har jag äckliga halvgamla godiskolor i en kruka här som jag inte vill ha och gärna skulle ge bort[blush] och brukar smörja in mig med en mängd olika bodylotions samtidigt, så jag vet inte faktiskt. [blush]


   
SvaraCitera

Bara lärarna som e avundsjuka[no-no]


   
SvaraCitera

isola:

fast iof så har jag äckliga halvgamla godiskolor i en kruka här som jag inte vill ha och gärna skulle ge bort[blush]

Perfekt att det snart är Halloween... Eller det kanske inte kommer några ungar efter de där stenhårda skumtomtarna du gav förra året..? [wink]

isola:

och brukar smörja in mig med en mängd olika bodylotions samtidigt, så jag vet inte faktiskt. [blush]

Men luktar inte de typ cocos, aprikos och sådana där andra moderna saker?
Riktig tanttvål luktar ju något odefinierbart. Det luktar helt enkelt "gammal tant". Kan vara en blandning av tjära och valfett - vad vet jag... [smile]


   
SvaraCitera

Myksa:

Perfekt att det snart är Halloween... Eller det kanske inte kommer några ungar efter de där stenhårda skumtomtarna du gav förra året..? [wink]

Så smart! Ja jag kan ge dem kolorna, de är ifrån april men de borde vara okej ändå pga ligger ju i papper.[blush]

Myksa:

Men luktar inte de typ cocos, aprikos och sådana där andra moderna saker?

Jo iof. Cocos luktar jättegott, äckligt att äta men himmelskt att smörja in sig med!

Myksa:

Riktig tanttvål luktar ju något odefinierbart. Det luktar helt enkelt "gammal tant". Kan vara en blandning av tjära och valfett - vad vet jag... [smile]

När det är tantgympa i badhuset stinker hela bassängen, det är rätt bra gjort av en tvål att kunna utstinka klor.


   
SvaraCitera

Blev förvirrad av texten.

Borde uppfinnas en översättare som översätter från F/P13språk till vanlig svenska.


   
SvaraCitera
Bakric

lenne1234:

jag fattar lixom inte+?!!

Jag undrar varifrån dom har fått att du är lat på lektionerna [confused]


   
SvaraCitera

Jag tror att du skulle må bra av att lyssna på vad dem faktiskt säger


   
SvaraCitera

isola:

Så smart! Ja jag kan ge dem kolorna, de är ifrån april men de borde vara okej ändå pga ligger ju i papper.[blush]

Perfekt!
Tror Halloween uppfanns av folk som ville bli av med gammalt godis. [bigsmile]

isola:

Jo iof. Cocos luktar jättegott, äckligt att äta men himmelskt att smörja in sig med!

Inte heller förtjust av smaken av kokos, och tror jag skippar att smörja in mig i det också. [smile]

isola:

När det är tantgympa i badhuset stinker hela bassängen, det är rätt bra gjort av en tvål att kunna utstinka klor.

Haha! Ja det är inte illa! Och de tvålar väl ändå inte in sig i bassängen utan det är bara resterna från senaste duschen...


   
SvaraCitera