Aviseringar
Rensa alla

ingen fattar ?!!?!!?!?!?


Ämnesstartare

hej, jag är en tjej som är 13.
Mina föräldrar får hemringning och mail om att jag är okoncentrerad på lektionenerna och så.
Men idag ringde min lärare till mamma och sa att jag inte är bra i skolan och försöker vara med dom coola och är osäker med vad andra ska tycka och allt.
Och de är inte sant !!!!
Eller att jag inte är så koncentrerad kan vara sant, men de är inte sant att jag försöker vara med dom coola och allt de där½!!!!!!!
Jag är fan med mina riktiga vänner och JA jag sminkar mej, SO WHAT ?!?!?!?!?
Och min förra lärare i min förra skola sa samma sak att jag försöker hänga med dom coola och försöker göra så lite så möjligt på lektionerna och allt.
Jag jobbar som vanligt (brukar hända ibland att jag inte jobbar så bra i skolan) och är med mina vänner, och sminkar mej sen jag har gjort sen 5an.
Men vafan, hur FAN kan mina lärare påstå ''att jag är osäker me mej själv och vad andra ska tycka'' och ''att jag vill vara som dom coola och vara med dom''.
VAFAN!?!??! asså jag sminkar mej, försöker framstå som en snäll och gullig tjej och sånt, jag fattar lixom inte+?!!
och mina föräldrar sa : om du inte sköter skolan tar jag din mobil! och lixom mina föräldrar ska ju vara där för att stötta mej och säga: försök arbeta i skolan bara, du kan bättre och så men min mamma säger lixom att hon märker att jag försöker vara som dom coola och allt+!?! jävla *****!!!!! asså ingen fattar nånting , och jag är den som skiter i vad andra säger om mej och är med mina vänner och sminkar mej och är som jag själv vill vara. Så de är så jävla jobbigt när min mamma oxå påstår att jag försöker hänga me dom tuffa och allt!!! dom jag är med är mina VÄNNER som alltid funnits där och visat att dom är kompisar! asså jag håller på gråta ögonen ur mej !! jag vet inte vad jag ska göra för att få min mamma o lärare att FATTA att de fan inte är så !!! vad är problemet för dom egentligen ?? har lust att bara döööööö !!!!!