Aviseringar
Rensa alla

Ingen Jul utan Anna Anka?


Ämnesstartare

detberorpå:

är hon inte brunhårig där?

Nja, snarare mörkblond. Men var inte ledsen jag lovar dig, om Anna Anka hade varit brunhårig, hade det varit finast enligt henne. Då hade hon säkert klagat på alla Blonda och rödhåriga etc istället. [wink]

Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kärring [shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Försök inte, Kalle Ankas flickvän heter faktiskt Kajsa[no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

detberorpå:

är hon inte brunhårig där?

jag har sett filmen, det där kan inte vara hon [sad]


   
SvaraCitera

gillar ej henne.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Cacaoxo:

jag har sett filmen, det där kan inte vara hon

jo det e hon 😮 :p


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sit on my face:

Nja, snarare mörkblond. Men var inte ledsen jag lovar dig, om Anna Anka hade varit brunhårig, hade det varit finast enligt henne. Då hade hon säkert klagat på alla Blonda och rödhåriga etc istället.

FYFAN, vad jag hatar henne[mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

royalflush:

FYFAN, vad jag hatar henne

Anna Anka är ju snart singel, snart får vi väll se ett program "Ensam Anka söker" på TV3. [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sit on my face:

Anna Anka är ju snart singel, snart får vi väll se ett program "Ensam Anka söker" på TV3.

Hahahaaaa, vem fan vill ha henne...[tired]


   
SvaraCitera

Sit on my face:

Hon sa ju bland annat, att svart håriga kvinnor var osexiga, och att Carmen Electra såg ut som ett sprängt rövhål. Haha, what a way to go Anna Anka

Man fattar ju direkt att hon har problem med sig själv. Hon ser ut att vara uppemot 60+ fast hon är nånting på 30, ändå står hon och säger att tjejer som nyss nämnda Carmen som faktiskt ser bra ut rent estetiskt är fula. Att hon tränar sönder sin kropp tyder också på komplex.

Blä vad jag hatar idioter som hon...

Jag såg ett avsnitt av "Anna Ankas Jul". Ankfejden. Jag har aldrig gillat Anna Skipper så mycket som då.


   
SvaraCitera

Sit on my face:

Carmen Electra såg ut som ett sprängt rövhål

jag skrattade rakt ut när jag såg det. hon sa till och med "fy hon ser ut som ett jävla sprängt rövhål", svor så det osade 😮 hahah jisses vilken bottensjälvkänsla hon måste ha


   
SvaraCitera

Haha, jag motstod frestelsen att kolla på det istället för kalle anka. Man ska hålla på traditioner [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

konstruktivkritik:

Haha, jag motstod frestelsen att kolla på det istället för kalle anka. Man ska hålla på traditioner

Haha, bra.. själv fastnade jag framför Anna Anka..


   
SvaraCitera

Sit on my face:

Haha, bra.. själv fastnade jag framför Anna Anka..

Det är lätt hänt asså, hände det något spännande? ^^


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

konstruktivkritik:

Det är lätt hänt asså, hände det något spännande?

Inte direkt, Anna Anka körde på som vanligt, med sina "sexskämt" Robert Aschberg var utklädd till Tomte Simon & Thomas, fick något koppel och ett par godisstringunderkläder. Så nja, inget spännande direkt 🙂


   
SvaraCitera