Aviseringar
Rensa alla

ingen känsel i underlivet ?


Ämnesstartare

Hej jag och min flickvän har problem när vi har sex.

Allt går bra först med förspel och sånt, men sen när jag ska få in den så är hennes hål alldeles för litet! varje gång! Och så får hon ont varje gång jag ska försöka få in den.
När jag tillslut lyckats så har vi sex i kanske 5 minuter, båda tycker det är superskönt blablabla.. Så säger hon att hon inte har nån känsel kvar i sin slida!. Jag provade stoppa in alla fingrar (haha..) och hon säger att det inte känns något alls heller.

För övrigt så får hon ont i nedre delen av magen under samlaget. Sökte på google och fick fram att det är för att jag träffar livmoderhalsen?! :O. Kan detta va problemet?
Om vi väntar kanske ~1 minut och byter ställning så går det bra ett litet tag till sen händer samma sak.
Hon var oskuld till hon träffa mig och vi har haft det här problemet ända sen första gången.

Dem som vill ge seriösa svar är välkommna! 🙂 Tack


   
Citera

låter konstigt
hon kanske bör gå till gynekolog/barnmorska och kolla


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hon har varit hos gynekolog och dem sa ingenting. Men jag tror att det kaaanske beror på att hon har ADHD och har lätt för att bli distraherad.


   
SvaraCitera

nustylerz:

Men jag tror att det kaaanske beror på att hon har ADHD och har lätt för att bli distraherad

:S
man tappar ju inte känseln för det, väl?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nej men jag menade att hon kanske blir nervös eller något och så är hon inte våt längre? Haha bästa svaret jag kommit fram till än så länge, men jag har ingen aning :O

Kan det inte vara det med att jag träffar livmoderhalsen då? Idag provade vi och hon började nästan gråta för jag råkade trycka så hårt :(. Tänkte inte på det :O


   
SvaraCitera
höna

du har för stor snopp helt enkelt!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nää jag har average :D! seriöst svar tack HÖNA


   
SvaraCitera
höna

förlåt[sad]

men tror det är rätt vanligt detdär med att snoppN träffar livmoderhalsväggen. du kanske får ändra "tekniken" hur ni eh.. knullar. ej stoppa in den så djupt å så

konstigt att hon tappar känseln då. hon kanske ej är tillräckligt våt och därför blir det för mycket friktion. prova med glidmedel osv


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jaa 🙂 får väl prova med glidmedel ?

Är det bara och gå till apoteket och så finns det där nånstans eller måste man fråga i kassan? 😀


   
SvaraCitera
höna

nustylerz:

gå till apoteket

borde finnas i intimhyllan. lycka till!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

okidoki 🙂 tack för hjälpen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

höna:

du har för stor snopp helt enkelt!!

Troligtvis "problemet". Det kommer nog inte hjälpa med glidmedel för kuken ska inte vara i livmodern, så du får ta det lugnt grabben o inte köra så djupt! [wink]


   
SvaraCitera

nustylerz:

Men jag tror att det kaaanske beror på att hon har ADHD och har lätt för att bli distraherad.

Isf är sexet rätt dåligt, vilket du iof beskriver.
Använd en massa glidmedel och ha långalånga förspel.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hennes G-pungt kanske inte stimuleras tillräckligt. Prova typ doggy eller nått och du kan ju smeka henne samtidigt som ni har sex. Multitasking [wink][cheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hennes G-pungt kanske inte stimuleras tillräckligt. Prova typ doggy eller nått och du kan ju smeka henne samtidigt som ni har sex. Multitasking [wink][cheers]


   
SvaraCitera